Gå til innhold

Problemer med windows update

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et problem med windows update, og får feilmeldingen dere ser på bildet som er vedlagt.

Jeg har selvsagt prøvd å installere og registrere filene på nytt, jeg har sjekket registeret at brukeren jeg er logget på med har alle tillatelser, og jeg har lastet ned og installert windows installer 3.1. Ingenting hjalp. Er det noen som har noen forslag? Eller har vært borti det samme?

post-44750-1129617320_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:hmm:

har du kontrollert om du har lastet ned " " Windows Qenuine Advantage Validation Tool " i bla Downloaded Program Files ?

dette er nødvendig for å laste ned oppdateringer.

men du kan unngå dette:

åpne Internet Explorer, gå til 'Tools' og velg 'Manage Add-ons'. Finn 'Windows Genuine Advantage' i listen og velg 'Disable'

lykke til

Endret av gaggen
Skrevet

Takk for tipset, men denne er lastet ned, og windowsen min er godkjent genuin!!

:hmm:

har du kontrollert om du har lastet ned " " Windows Qenuine Advantage Validation Tool " i bla Downloaded Program Files ?

dette er nødvendig for å laste ned oppdateringer.

men du kan unngå dette:

åpne Internet Explorer, gå til 'Tools' og velg 'Manage Add-ons'. Finn 'Windows Genuine Advantage' i listen og velg 'Disable'

lykke til

5022300[/snapback]

Skrevet

Start | Kjør | services.msc [enter]

Sjekk at tjenestene "Background Intelligent Transfer Service" og "Cryptographic Services" er startet. Vet ikke om disse er oversatt i den norske versjonen :(

Disse to er nemlig Windows Update avhengig av...

Du kan også prøve Microsoft Update.

Skrevet

Takker for nok et forslag. Jeg vet at BITS går, men må sjekke cryptografic'en.. Ellers så får jeg samme feilen på microsoftupdate, har prøvd det også. Men takk for forslag ;)

Start | Kjør | services.msc [enter]

Sjekk at tjenestene "Background Intelligent Transfer Service" og "Cryptographic Services" er startet. Vet ikke om disse er oversatt i den norske versjonen  :(

Disse to er nemlig Windows Update avhengig av...

Du kan også prøve Microsoft Update.

5024485[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...