el_scorcho Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hei Jeg har et problem med windows update, og får feilmeldingen dere ser på bildet som er vedlagt. Jeg har selvsagt prøvd å installere og registrere filene på nytt, jeg har sjekket registeret at brukeren jeg er logget på med har alle tillatelser, og jeg har lastet ned og installert windows installer 3.1. Ingenting hjalp. Er det noen som har noen forslag? Eller har vært borti det samme?
p@ge Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) har du kontrollert om du har lastet ned " " Windows Qenuine Advantage Validation Tool " i bla Downloaded Program Files ? dette er nødvendig for å laste ned oppdateringer. men du kan unngå dette: åpne Internet Explorer, gå til 'Tools' og velg 'Manage Add-ons'. Finn 'Windows Genuine Advantage' i listen og velg 'Disable' lykke til Endret 18. oktober 2005 av gaggen
el_scorcho Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Takk for tipset, men denne er lastet ned, og windowsen min er godkjent genuin!! har du kontrollert om du har lastet ned " " Windows Qenuine Advantage Validation Tool " i bla Downloaded Program Files ? dette er nødvendig for å laste ned oppdateringer. men du kan unngå dette: åpne Internet Explorer, gå til 'Tools' og velg 'Manage Add-ons'. Finn 'Windows Genuine Advantage' i listen og velg 'Disable' lykke til 5022300[/snapback]
Pey'J Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Start | Kjør | services.msc [enter] Sjekk at tjenestene "Background Intelligent Transfer Service" og "Cryptographic Services" er startet. Vet ikke om disse er oversatt i den norske versjonen Disse to er nemlig Windows Update avhengig av... Du kan også prøve Microsoft Update.
el_scorcho Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Takker for nok et forslag. Jeg vet at BITS går, men må sjekke cryptografic'en.. Ellers så får jeg samme feilen på microsoftupdate, har prøvd det også. Men takk for forslag Start | Kjør | services.msc [enter] Sjekk at tjenestene "Background Intelligent Transfer Service" og "Cryptographic Services" er startet. Vet ikke om disse er oversatt i den norske versjonen Disse to er nemlig Windows Update avhengig av... Du kan også prøve Microsoft Update. 5024485[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå