FuJJi Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Nå "runna" jeg akkurat F.E.A.R og med den slutten der må det komme en oppfølger. SPOILER: ikke les om du ikke vil lese hva som skjer på slutten::: Du er oppe i helikopteret etter at det har vært en massiv explosjon som sprengte en stor del av byen. så skjer det noe med helikopteret og plutselig kommer den lille jenta kravlende opp i helikopteret og det slutter. dette er en typisk The Ring/the grudge slutt.. så det MÅ komme en oppfølger.. det bare må.. hva tror dere?
Skello Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Eg ville ikkje sett bort i fra ein oppfølger nei :=) Personlig synest eg at slutten på spillet var rett og slett kjedelig i og med at ein bare sprang rundt i mørket og dulla med dei spøkelsene som ikkje tåla meir ein eit skudd.
FuJJi Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Eg ville ikkje sett bort i fra ein oppfølger nei :=) Personlig synest eg at slutten på spillet var rett og slett kjedelig i og med at ein bare sprang rundt i mørket og dulla med dei spøkelsene som ikkje tåla meir ein eit skudd. 5022319[/snapback] Helt enig.. ødela litt spillet egentelig.
JimRamse Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Med en slutt som dette, så kan man nok regne med en 2'er ja. Jeg likte faktisk slutten av spillet.
hugRmunR Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg for min del likte slutten veldig godt... Litt trist med historien til Alma da...
Hr. Jenssen Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Altså, det kan godt hende at det kommer en oppfølger til FEAR, men dere bør ikke basere denne opfølgeren noe som helst på slutten av 1'ern. Slutten av 1'ern var laget sånn som mange horror-filmer er, at de liksom aldri slutter. 1'erns historie er over. Det er lett å forstå den. Denne typen du er, ble født av Alma da hun var 16 år gammel (elns). Etterpå ble hun drept. Siden hun hadde slike super-krefter, arvet du dem også, til dels. Etter hvert som spillet utfolder seg, begynner du å forstå at denne jenta er spøkelset av mora di. Nå som vi vet det kan vi jo liksom ikke fortsette der. Om det kommer et nytt FEAR, blir det en helt ny historie (FEAR-organisasjonen tar seg jo tross alt av nært sagt ALLE paranormale saker ). Det jeg tror vi bør basere muligheten for en oppfølger på, er suksessen til 1'ern, og ikke noe med dens histore. Endret 18. oktober 2005 av MeTa][iC
Whalecore Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Så hun jenta er ikke stygg (som i ond) altså? Hvorfor skremmer hun oss hele tiden da? Trodde jeg skulle dø når jeg skulle klatre ned stigen i demoen.. nesten værre enn headcrabs.
Whalecore Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 En tekstmelding hadde vært nok for min del, trenger ikke å drepe meg med skumle lyder og ekle ansiktsutrykk! hehe, neida.. du har et godt poeng der
Hr. Jenssen Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Så hun jenta er ikke stygg (som i ond) altså? Hvorfor skremmer hun oss hele tiden da? Trodde jeg skulle dø når jeg skulle klatre ned stigen i demoen.. nesten værre enn headcrabs. 5025916[/snapback] Vil nå si at hun er ond, da hun faktisk dreper deg om du ikke skyter henne på et visst punkt i spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå