Gå til innhold

Nytt stereo anlegg


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg prosjektor og et anlegg med god lyd, har funnet disse "tingene".

 

Forsterker:

Eltax AVR-800 Receiver, Sølv, DTS-ES, Dolby Digital EX, 6x150 Watt

 

Front:

Eltax Millennium 500 Sort Leveres som par

 

Center:

Yamaha EF NS-C444 Sort / Pianolakk Senterhøyttaler, Leveres som stk.

 

Subwoofer:

Eltax Atomic A-12.2R Sort, 12" Aktiv Subwoofer

 

 

Hvordan ser det ut?

Jeg er litt usikker på den "centern", vurderer om jeg heller skal kjøpe meg to sett med disse: Eltax Millennium 500 Sort Leveres som par eller hva trur dere?

 

-Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye fint å velge i som er bedre enn eltax, og er helt enig i at det vil være bedre å satse på en god reciever og to fronter til og begynne med. Det vil du være mer fornøyd med i lengden.

 

Se på hifiklubben

Der har de både gale og dali til en fin og rimelig penge på høytalersiden.

Samt cambrigde,nad og denon recievere.

 

Disse vil gi mer for pengene en eltaxene. Garantert!

Ellers så kan du se på hificenter

De har og noe snax.

Lenke til kommentar

Center høyttaler skal være i samme merke/serie som fronthøyttalerne ellers blir det merkelig..

 

ville brukt litt mere penger på front og forsterker å droppet center og sub nå i førsteomgang.

 

edit: har du 15 000,- å bruke på anlegg? isåfall kan du jo få et fint komplett surroundanlegg til den prisen.

Endret av phax
Lenke til kommentar

ja de er mye bedre, men jeg ville kanskje satset på full concept pakke, de burde passe budsjettet ditt fint. (6490,-) + forsterker, da kan du ta en titt på denne fra pioneer som gir masse for penga.

 

og tar du deg råd til en slik sub så skal du se det blir bra! ;)

 

havner ca på 15 000,- dette og litt over med kabler og evt stativ til bakhøyttalere så... men du får se hva du tar deg råd til! :)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Pioneerforsterkeren er en av de beste i prisklassen,så det er et godt valg.Når de gjelder høyttalere,så burde du se etter noe brukt.Det er dessverre ikke lett å finne fronthøyttalere og sub nytt fra butikk,som det er noe særlig greie på med det stramme budsjettet.Se på bruktsidene til avforum og hifisentralen,feks http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...cat=12&mypage=2

Lenke til kommentar

Ville holdt meg til VSX-915-S,den er meget bra til prisen.

Proson ble kåret til "Årets surround høyttaler 2004" av bladet Lyd og Bilde....står det,men ingen av de Proson høyttalerene de selger,var med på den testen.

 

edit: jo,de hadde visst Proson MKII ser jeg nå,men det er jo høyttalere til 7k pr par.

Endret av audiomur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...