PCen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Hei. Jeg har en PC som var topp for 2 år siden.. er vel eg G-Force 4 titanium kort i den, kan jeg spille Battle field 2 på denne??
MrLee Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) nei, Battlefield 2 støtter ikke GeForce4 du må oppgradere til minimum Geforce FX serien (helst Geforce 6X00 eller 7800 serien) eller Radeon 9xxx serien (helst X serien (X700, X800, X1800) Husk at du må finne ett AGP kort, og mange nyere kort bare kommer i PCI-Express, som ikke passer på hovedkortet ditt Og at mange av korta du får tak i sannsynligvis er for kraftige for at resten av maskinen din klarer å dra nytte av det, så hvis du ikke har tenkt å oppgradere resten senere, så er det ikke vits å kjøpe det beste. (Hvis du skal oppgradere resten senere, er det også stor sannsynlighet for at du ender på ett PCI-Express hovedkort, og da må du kjøpe nytt skjermkort uansett...) Endret 17. oktober 2005 av MrLee
PCen Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 betyr dette at spillet ikke er mulig å spille på min maskin.. hva må jeg ut med for et nytt skjermkort da??
Zarato Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Om du ikke skal ta en full oppgradering av pc-en (til PCI-E) ville jeg anbefalt et Geforce 6600GT til rundt 1500,-. Da kan du spille bf2 med det meste på medium.
Luske_Ludvig Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg tror hele maskinen din er mode for utskiftning hvis du skal spille Battlefield2. Spessielt hvis det er over 30 spillere inne på en server, så trengs det kraftig hardware for å henge med...
D3nnis Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 MrLee: -(nei, Battlefield 2 støtter ikke GeForce4) riktig ;P hehe egentlig ganske dumt! må jeg si! jaja!! mhm!! jeg har gforce 4200 å det støtter ikke BF 2 kommer bare en avrt kjerm når jeg starter opp..(måtte jo teste det) Men jeg skal snart kjøpe kjermkort så jeg kan spiller BF2 for fult ;P !
Cevon Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Nei, må si det samme desverre:( selv bruker jeg et radeon x850 pro, der for du et bra kort for en billig penge! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå