thehunger Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 ATI har lagt ut nye Linux drivere versjon 8.18.6. Noen som har forsøkt å laste de ned? Når jeg følger linkene på https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 ender jeg enten med en leech.asp webside som sier man ikke kan benytte "Lagre som.." mm. Alternativt når jeg venstre-klikker på linken, ender jeg med å få hele scriptet opp som tekst i browseren. Det er jo -ikke- meningen - ATI driveren leveres som et selv-utpakkende shell-script med filnavn blablabla.run. Men jeg klarer altså ikke lagre det til disk uansett hva jeg gjør, ettersom Firefox (og Konqueror) i Linux oppfatter at det jeg laster ned er en tekstfil, og viser innholdet i stedet for å la meg lagre. Noen tips her?
HKS Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Ja ja... Enda er det ikke Linux støtte for de nye x1x00 kortene... Dette er dårlig av ATi. nVidia leverer Linux og Windows drivere samme dag som kortene lanseres... ATi burde også komme med BSD og Solaris drivere... Her har nVidia monopol...
daffyd Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) [OT] Enig i at det er dårlig av ATI å ikke ha linux-drivere. Kjøpte et ATI-kort for lenge siden (dårlig research fra min side). Da lærte jeg å drive litt mer research før kjøp, og kommer ALDRI til å kjøpe noe ATI-kort før de tar andre platformer enn Windows på alvor. [/OT] Endret 17. oktober 2005 av daffyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå