rvenes Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 This game is currently unavailable. Please try again at another time. Får bare opp den meldinga når eg skal starte cs:s Har kjøpt sølvpakken for 1 års tid tilbake og det har fungert utmerket til no. Merk. dette er ein ny installasjon eg har gjort. Day of Defeat Source og Half Life 2 funker som dei skal. What 2 do?
-Raistlin- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 you please try again another time! siden du har en ny installasjon bruker steamskiten valve har tildelt oss en aktiveringsperiode eller noe i den duren, slik at det tar vel en dag før du får spille noen ganger
rvenes Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Det skal seies at eg tok ein liten snarveg når det gjelder og laste ned spela. Eg kopierte steamapps mappa fra min gamle installasjon over til den nye. Skulle kanskje ikkje ha gjort det?
-Raistlin- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) det skal jo virke, men du vet aldri med steam.. EDIT : søk litt på steam sine sider Endret 17. oktober 2005 av -Raistlin-
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Kan vel prøve å reinstalle? Er som regel ikke noen god i íde å bare flytte spillmapper men med steam hender det at det funker. Evt sjekk hvilke prosesser du kjører, hender ofte at spillet faktiskt kjører der og det er grunnen til at du får meldingen. Har hendt her et par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå