Deosl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Features: DVD edition includes Quake II plus two expansion packs, Making of Quake 4: Behind the Scenes, developer interview, and concept art Arena-style multiplayer that allows players to play as Strogg or Marine in deathmatch, team deathmatch and capture-the-flag modes Fight alongside other marines in both small squad missions along with large, epic battles Diversity of combat with indoor and outdoor environments along with mechanized walkers and hover tanks to pilot Battle through the early portion of the game as an elite marine, then after your capture as a "Stroggified" marine with enhanced abilities
Shell Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Men shell , vi kan jo bare smøre oss med tolmodighet. Det blir stoppet i tollen , og der blir sikkert spillet liggende en stund før det kommer til deg langt etter release.Og selvfølgeli må vi betale toll utenom de 500 5022254[/snapback] Så vidt jeg vet er det bare varen som skal fortolles og den koster 60$ som er under 500kr. Endret 18. oktober 2005 av Shell
Archangel Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Uh ser det blir diskutert cover omslag her, er det ikke bare de vanlige spillene det er språkforskjeller på da, trodde "Special\Collectors edition" alltid var på Engelsk
Shell Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Ser du kan kjøpe quake 4 special edition fra en norsk butikk: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=35111
snoemann Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Så nettopp en demo av Q4 nå, er redd jeg kommer til å bli skuffet, synes det likna ALTFOR mye på doom 3
SteveVice Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Men shell , vi kan jo bare smøre oss med tolmodighet. Det blir stoppet i tollen , og der blir sikkert spillet liggende en stund før det kommer til deg langt etter release.Og selvfølgeli må vi betale toll utenom de 500 5022254[/snapback] Så vidt jeg vet er det bare varen som skal fortolles og den koster 60$ som er under 500kr. 5023066[/snapback] Jeg har importet mye, og lenge. I norge betaler du toll på frakt også. Koster varen 199 kr men overskrider tollgrensen på 200 kr pga frakt, gjelder det ikke, null toll Koster varen 201 kr så ligger de til frakt og beregner toll utifra dette. Ditt reknestykke blir ca slik: 60$ + 25$ i frakt = 85$ = 568kr 568 x 1,24 = 704 kr Så smeller vi på det hyggelige gebyret de skal ha for å gjøre dette på 70 kr Vips du har betalt 774 kr for special edition av Quake 4. Tollen sitter og koser seg med pakken et par dager, kanskje finner de til og med på å sende deg brev for å bekrefte om du virkelig vil fortolle denne varen. Vips du sitter der 22-23 Okt. og har betalt 774 KR for et spill du kunne plukket opp på release dato for 500 kr i Norge. Lekse: Det lønner seg sjelden å importere spill.
jasco Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Quake 4 special edition er nå sent fra gamestop i USA for en time siden ser jeg, UPS tracking... T-skjorten er også med 5021972[/snapback] Ahh *sikl sikl sikl* I..*hngg* NEED!
jasco Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Så nettopp en demo av Q4 nå, er redd jeg kommer til å bli skuffet, synes det likna ALTFOR mye på doom 3 Du får tro hva du vil, men det har en HELT annen feel enn Doom III. Det er fordømt smooth, kjapt og helt annet hit system. Endret 19. oktober 2005 av jasco
Vice Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Playx har jo faktisk en ganske grei pris på DVD versjonen: 429kr (+frakt regner jeg med). Ulempen er at det står at den ikke kommer før 11.11 ??
jasco Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Playx har jo faktisk en ganske grei pris på DVD versjonen: 429kr (+frakt regner jeg med). Ulempen er at det står at den ikke kommer før 11.11 ?? 5027522[/snapback] ...og EBGames sier 4.11 Og jeg som hadde lyst til å forhåndsbestille fra dem... de slapp de pengene. Endret 19. oktober 2005 av jasco
CurSe Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Altså, tyder dette på at Quake 4 kommer ut på fredag, men special Edition kommer i November? Meget skuffende hvis det er tilfellet.
jasco Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Noen som vet hvilke norske butikker (ikke nett) som har dette inne imorgen? Orker faen ikke vente på posten.
Shell Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Men shell , vi kan jo bare smøre oss med tolmodighet. Det blir stoppet i tollen , og der blir sikkert spillet liggende en stund før det kommer til deg langt etter release.Og selvfølgeli må vi betale toll utenom de 500 5022254[/snapback] Så vidt jeg vet er det bare varen som skal fortolles og den koster 60$ som er under 500kr. 5023066[/snapback] Jeg har importet mye, og lenge. I norge betaler du toll på frakt også. Koster varen 199 kr men overskrider tollgrensen på 200 kr pga frakt, gjelder det ikke, null toll Koster varen 201 kr så ligger de til frakt og beregner toll utifra dette. Ditt reknestykke blir ca slik: 60$ + 25$ i frakt = 85$ = 568kr 568 x 1,24 = 704 kr Så smeller vi på det hyggelige gebyret de skal ha for å gjøre dette på 70 kr Vips du har betalt 774 kr for special edition av Quake 4. Tollen sitter og koser seg med pakken et par dager, kanskje finner de til og med på å sende deg brev for å bekrefte om du virkelig vil fortolle denne varen. Vips du sitter der 22-23 Okt. og har betalt 774 KR for et spill du kunne plukket opp på release dato for 500 kr i Norge. Lekse: Det lønner seg sjelden å importere spill. 5027029[/snapback] Pakken sent fra USA på mandag kveld amerikansk tid, mottok den torsdag morgen. Ingen problemer, fikk Quake 4 special edition og en t-skjorte til 566KR, mao. uten import avgifter... Jeg antar dette var et av de sjeldne tilfellene
Vice Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Pakken sent fra USA på mandag kveld amerikansk tid, mottok den torsdag morgen. Ingen problemer, fikk Quake 4 special edition og en t-skjorte til 566KR, mao. uten import avgifter... Jeg antar dette var et av de sjeldne tilfellene 5036485[/snapback] Vet ikke om det er vanlig praksis men de få gangene jeg har bestilt noe over tollgrensa har jeg fått tilsendt kravet i ettertid... men dersom det var med vanlig postsending du fikk den tviler jeg på at det kommer noe krav.
Alastor Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
kewell79 Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) jeg har bestilte quake 4 Spesial editon til 350 kr inkl frakt fra Canada bestiller ofte dvd filmer der, spesielt samle dvder, aldri fått toll på noen av dem, og da snakker jeg om priser rundt 500 kr om du bestiller varer over 200 kr, så er trikset å få sendt pakkene så anonymt som mulig Endret 20. oktober 2005 av kewell79
gobyfly Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Fy faen for en nedtur. Nå har jeg riktig nok fått quake 4 fra USA. Kjempe greit det ! Men hva fikk jeg ? Ja , jeg bestilte Special edition! 1 - Ingen Tskjorte 2 - Regualr edition ARGH!!
StaBBer Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Ser du kan kjøpe quake 4 special edition fra en norsk butikk: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=35111 5026671[/snapback] PlayX er ikke en norsk butikk, så på alle ordrer over 200,- må man betale toll/moms.
Armageddon Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 hvor finner jeg demoen til Q4? har lett på google og activision men finner ikke.. var en kjapp tur innom en torrent side (uten noe intensjon om å laste ned såklart ) og så at spillet var bare på rundt 2 giga.. vet ikke hva det sier jeg, men er det få store maps eller mange små? når jeg tenker meg om var vel HL2 på den størrelsen og..
Anbefalte innlegg