Gå til innhold

operasjon redde bilder


Anbefalte innlegg

Hepp, min /dev/hda1 var tidligere formatert med filsystemet ntfs. Nå har jeg derimot reformatert den til ex3 og montert den på /home/bjorninge/MyDownloads. Faren min hadde desverre noen sommerbilder på ntfs-partisjonen som jeg ikke var klar over. Finnes det noen som helst måte å redde disse? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo alltids prøve å koble opp disken mot en windows maskin og kjøre GetDataBack for NTFS..Kanskje du har griseflaks, kanskje ikke /o: Uansett er det verdt et forsøk. Programmet viser alle filene som KAN rettes opp. Har hatt en disk som har vært downloaddisk og av en eller annen utrolig uforklarlig grunn klarte jeg å finne igjen NOEN gamle systemfiler som lå der for et halvt år siden - og den disken har vært full et par ganger samt. stått som download disk.

Lenke til kommentar

Hehe, bildene er ikke så viktige at jeg kommer til å betale for å få de tilbake. Jeg fikk tak i en del av de med magic rescue, og er strålende fornøyd- sjøl om det blir en lang å jobb å sortere vekk de bildene som ikke hadde noe med feriebildene.

 

Laga meg en deb med checkinstall, men har hørt denne skal være dårlig. Noen som kan anbefale meg en annen måte?

 

Deb (fjern .zip fra fila):

magicrescue_1__copy_.1.4_1.1.4_1_i386.deb.zip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...