Torjus Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Bare jeg som opplevde å få veldig dårlig fps i battlefield2 etter 1.03 patchen? "SykGaffel" tipset meg om denne tråden i forumet til EA: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t...a83d934c2d7e8a4 Sjekk her: Performance decrease (23). Including frame rate drops, increased lag and related issues. Jeg gikk fra 60-70fps til 15-30fps...
CMOTDibbler Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg sliter med det samme. Fra 50-60 fps til 20-40. Spesielt når bildet blir utydelig pågrunn av granater som eksploderer eller APC-er som skyter etter meg, kan fps-en gå ned til 10. Foreløpig tror jeg dette er et problem med maskinvaren.
Torjus Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Jeg tror/trodde også dette, men jeg er 80% sikker nå på at det er patchen... Jeg skal ihvertfall prøve å reinstallere bf2 nå og ikke installere noen patcher og se hva som skjer da! CMOTDibbler: Du kan jo gjøre det du også, så ser vi hva som skjer?
Torjus Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Det virket dårlig Tror dessverre det er skjermkortet det er noe rusk med, evt driveren.
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Det er noe med denne patchen ja...Når jeg hadde patched pleide det å ta 1-2 min å starte bf2, samme det resten av de jeg var på lan med, noen andre som har vert borti dette? I tilleg som dere sier har jeg problemer med lav fps, men ikke noe kritisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå