Gå til innhold

Diablo2Lod: Spørsmål angående keysets.


Anbefalte innlegg

Hei

 

I den siste patchen til Diablo II Lord of Destruction, 1.11, så kom det noe nytt og spennende. Nå kan vi finne Key of Terror osv. smelte dem og møte nye bosser. Det store spørsmålet er da, hvor mye er disse nøklene verdt? Og hvor mye er "tingene" som vi får av bossene verdt? Hva blir bonusen når jeg har tatt alle bossene? Jeg har sett at mange har "Standard of Heroes" og noen andre ting. Er dette noe jeg kan få eller noe jeg uansett får?. Kan jeg gjøre dette om igjen?

 

Jeg takker for eventuelle svar.

 

BTW: Jeg har en level 87 Amazon på ladder. Har jeg mulighet til å klare dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

I den siste patchen til Diablo II Lord of Destruction, 1.11, så kom det noe nytt og spennende. Nå kan vi finne Key of Terror osv. smelte dem og møte nye bosser. Det store spørsmålet er da, hvor mye er disse nøklene verdt? Og hvor mye er "tingene" som vi får av bossene verdt? Hva blir bonusen når jeg har tatt alle bossene? Jeg har sett at mange har "Standard of Heroes" og noen andre ting. Er dette noe jeg kan få eller noe jeg uansett får?. Kan jeg gjøre dette om igjen?

 

Jeg takker for eventuelle svar.

 

BTW: Jeg har en level 87 Amazon på ladder. Har jeg mulighet til å klare dette?

5010714[/snapback]

De "tingene", altså belønningene for å ta Lilith, Ûber Izual og Ûber Duriel er vel verdt like mye som ett keysett hver. Når, eller hvis, noen tar Lilith, Ûber Izual og Ûber Duriel får en tre "ting" som en "smelter" om til en portal til Tristram der en møter Ûber Diablo, Ûber Mephisto og Ûber Baal, derhvor man får Hellfire Touch og Standard of Heroes, og kanskje noe til...

 

Selv er jeg bare en level 86 Paladin og har bare funnet Key of Terror, og ikke møtt de nye bossene...

 

Redigért: lagt til mer...

Endret av Havcard
Lenke til kommentar

Å drepe meph, dibbe og baal i tristram er relativt vanskelig. Å gjøre det alene med en character som ikke gjør fysisk skade og bruker life tap for å holde seg i live er svært vanskelig! Jeg har klart tristram med min pvp ww-barb en del ganger alene, men måtte bruke dracul's med life tap og concentration for å klare det. Barben min er utstyrt med noe av det heftigste som er å oppdrive (eBotd zerker, fortitude, 39/9 ed/str arreat,39/9 ed/dex storm osv) og jeg hadde alltid vansker med å klare mephisto selv med stacked light resist og absorb... (og 5.5k life...)

 

Er du bowamazon er det vel lite du har å gjøre alene i tristram uansett hvor bra gear du har. Som javazon har du jo voldsom skade, men er fremdeles for veik så lenge du ikke kan leeche ordentlig.

 

Skaff deg et TEAM og ta tristram med. Zealots, Smiters og Frenzybarbs er vel de sterkeste i tristram. Hammerdins er jo generelt alt for sterke i alle aspekter ved spillet, så et par sånne er gode å ha.

 

Skal du ha noen som helst sjanse til å klare tistram alene som amazon bør du ha Phoenix runeword-skjold og sørg for å drepe mange minions samtidig som du skader bossene, så kan du kanskje holde deg i live med redemtion aura.

 

Det eneste som dropper i tristram er 1 standard of heroes PER deltaker i spillet. Dette er fra blizz sin side ment kun som et "bevis" på at man har klart eventen og har (foreløpig) ikke noen som helst funksjon i spillet. Det dropper også en Hellfire Torch som da er godsaken du er ute etter :thumbup: Alt dette droppes først når alle bossene er drept. Torcher med +3 til paladin er desidert mest verdt. Palatorcher med bra stats er verdt mye!

 

Siden det koster 9 nøkler å komme seg til tristram vil vel prisen for en litt over gjennomsnittet bra torch ligge på ca 9 nøkler.

Sist jeg spilte (for noen måneder siden) kostet et keyset a 3 nøkler ca en stone of jordan.

Endret av tasjlbaill
Lenke til kommentar
Det eneste som dropper i tristram er 1 standard of heroes PER deltaker i spillet. Dette er fra blizz sin side ment kun som et "bevis" på at man har klart eventen og har (foreløpig) ikke noen som helst funksjon i spillet.

5013646[/snapback]

 

Jeg har hørt at når man er level 90 kan denne brukes som en charm, og vi mister ikke experience hvis man dør.

Lenke til kommentar

Det med experience er piss, Standard of heroes gjør ingenting enda såfall.

 

I ubertristram droppes bare standard of heroes og torch.

 

3 key sets (dvs 3 av hver key) er verdt Ist på ladder.

 

Torcher er ikke verdt stort så lenge de ikke har bra stats, de er vansklige å trade med mellombra stats.

 

Tristram er ikke vansklig å ta solo, men det blir lettere med 2stk, mer en det er ikke nødvendig.

 

Jeg bruker hammerdin og smiter til å ta tristram og ubers/Lillith, hammerdin tar minions, smiter tar bossene. Smiteren har utstyr verdt knappt en Ist til sammen, så man trenger ikke noe elite utstyr for å ta de. Lillith kan være litt vrien, men med lifetap wand, og/eller draculs grasp går det greit.

 

Bossene har som sagt mye resistances, så en javazon vill ha problemer, de fleste minions er imune to fire, cold, lightning, poison og magic..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...