Gå til innhold

Passer denne inn i denne?


Sennepo

Anbefalte innlegg

Passer Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 AGP8X, DVI-I, ViVo, Full-Retail

inn i Asus K8V SE Deluxe?

 

Trenger et nytt skjerm kort og har ikke penger til å kjøpe nytt hovedkort, prossor og skjermkort sån at jeg får pci-e x16...

 

Tar gjerne imot andre forslag til skjermkort.

 

 

____________

 

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker på om det passer med plass. for har hørt at det er gangske stort kort.

Men er det noen nye kort som er bedere og klarer 100fps i CS + smoke og klarer BF2 uten store problemer?

5010471[/snapback]

du alså Radeon 9600 klarer CS på 100fps ;)

ekke noe forsjell på de nye en de gamle på CS som er over 6-7 år gammelt og bruker Half-Life motoren

i BF2 er det en annen historie og der klarer X800XL seg bra :)

sitt å bruker X800XT jeg da :)

men det hadde vert fint å vite hva system du har?

hvor rask cpuen er osv.. mye ram?, hva hd? osv :roll:

Lenke til kommentar
Tenker på om det passer med plass. for har hørt at det er gangske stort kort.

Men er det noen nye kort som er bedere og klarer 100fps i CS + smoke og klarer BF2 uten store problemer?

5010471[/snapback]

du alså Radeon 9600 klarer CS på 100fps ;)

ekke noe forsjell på de nye en de gamle på CS som er over 6-7 år gammelt og bruker Half-Life motoren

i BF2 er det en annen historie og der klarer X800XL seg bra :)

sitt å bruker X800XT jeg da :)

men det hadde vert fint å vite hva system du har?

hvor rask cpuen er osv.. mye ram?, hva hd? osv :roll:

5012750[/snapback]

 

Cpu er en 3200+ (2.2ghz), 1024mb ram, 200gig harddisk, skal bytte hoved kort til EPoX EP-8NPA-SLI sån at jeg får brukt pci-e.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
du alså Radeon 9600 klarer CS på 100fps ;)

 

Kan jeg skrive under på at det ikke gjør, kommer selvfølgelig ann på CPUen, men det kreves faktisk et ganske bra skjermkort for å oppnå 100fps i f.eks smoke med et par fiender i sikte på et stort map.

 

Har meget mange erfaringer med hardware og cs, og jeg vet at radeon 9600 ikke holder mål. Men dog skal et x800 gjøre jobben supert!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...