Ole_A Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Mine kjære lille Zen Micro bestemte seg for og si takk for seg etter ett ublidt møte med bakken... TROR jeg! Når jeg setter strøm på den står det bare "Creative", bakgrunnslyset i displayet er borte og bare lyset i tastene fungerer. Men så til hovedsaken, den reagerer ikke på knappene Skjer ingenting liksom, så det jeg lurer på er om noen har vært borti dette og hva de gjorde? Er vel en 5 måneders tid gammel så reklamasjonen er nok gyldig, men vil den dekke dette? Var ikke spesiellt hardt fall + at den alltid har lugget i en hvit beskyttelses plast sak... Mvh Ole-Andreas
Ole_A Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Noen? Er desperat! Når jeg plugger den til pc'n virker det ikke som om pc'n "finner" den heller
UUnreal Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Se her. Det skal kunne være løsningen på problemet. Beklager sent svar. Endret 17. oktober 2005 av UUnreal
M-J Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 send den inn til crative det gjorde jeg med zen tuch'n min etter at jeg mista den mens jeg kjørte moped! de er jævlig greie der !
Ole_A Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Creative Norge lissom? Eller der jeg kjøpte den?
Ole_A Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Noen som vil berike meg med ett svar?
Daniel Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Tror nok han mente Creative, og ikke forhandleren, ja. http://no.europe.creative.com/support/warranty/
elf_man Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Ja, hold deg unna forhandlere med din sak. Jeg er selv ansatt i en større elektro-/datakjede i Norge, og hadde du kommet til meg, hadde jeg sagt: "desverre, det der er det ikke noe å gjøre med". Men jeg VET at creative er rimelig snille med private kunder, prøv dette nr: 80014842 <-- gratis nummer, og de er veldig hyggelige. Mvh Simen
M-J Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 ikke ta kontakt med forhandler nei.. kontakt dirkete til creative.
Ole_A Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Tusen takk folkens! Må bare finne den kvitteringa nå... Ber de om den?
M-J Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 ¨nei de ber ikke om kviterning men de spørr etter kjøpsdato og serienummer
Ole_A Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Ok, så sålenge jeg har spilleren og husker hvilken dato jeg kjøpte den går det bra?
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jo de krever et kjøpsbevis, måtte ta printscreen fra kvitteringen da jeg kjøpte mitt mp3spiller fra en nettbutikk itillegg til kjøpsdato og serienr. Men som sagt creative er veldig snille på sånt, i mitt tilfelle hadde forsvant lyden og dermed fikk jeg et nyere modell da den jeg haded var ut av produksjon.
Ole_A Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Aha...Vel, får slå på tråden og høre i morgen eller til mandag og sjekke ståa da. Takker så mye folkenS!
M-J Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 jeg trenget e ikke noe kvitering. de spurte ikke engang hjvor jjeg hadde kjøt den..
Ole_A Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Flotters Serienr. står i/på spilleren bak ved batteriet der? Eller på esken?
Ole_A Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jess, fant det. Så da håper jeg på det beste! tusen takk for hjelpen! EDIT: Skrivefeil Endret 21. oktober 2005 av Ole_A
Ole_A Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Glemte visst unna denne litt jeg, men har nå mottatt ny spiller fra Creative =) Overlegen service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå