Mads_B Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Har hørt litt forskjellig så jeg vil gjerne ha et svar. Er det slik at man slipper å ha cd'en til et spill for å spile det?? (det hadde vært digg for da slipper jeg å dra spill rundt med laptopen ). Endret 15. oktober 2005 av Mads_B
Staalkontroll Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Så du slipper å brenne ut images på cd, heller bare kjøre dem rett fra disk. EDIT: Kan godt kalle det en slags "emulator" Endret 15. oktober 2005 av haddis
Mads_B Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Så du slipper å brenne ut images på cd, heller bare kjøre dem rett fra disk. EDIT: Kan godt kalle det en slags "emulator" 5009325[/snapback] Det skjønte jeg ikke noe av, men er det som jeg tror det er? Om du har forklart det kan du forklare det litt nærmere (lettere).
So|o Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Programmet fungerer rett og slett slik at man bruker harddisken som cd. cd'en ligger lagret på harddisken, da slipper man å sette i cd'en hver gang man skal bruke programmet. (f.eks et spill)
Mads_B Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Programmet fungerer rett og slett slik at man bruker harddisken som cd. cd'en ligger lagret på harddisken, da slipper man å sette i cd'en hver gang man skal bruke programmet. (f.eks et spill) 5009424[/snapback] Tusen takk. Er det noen som har en side jeg kan lære dette? Eller er det noen som vil lære meg det raskt?
MC2 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Du må ha et program som kan lage en ISO fil fra en CD, UltraISO er et eksempel. Hvis du bruker Linux er det bare å skrive inn en kommando.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå