Gå til innhold

Datanavn på hunden


spøkelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-21 15:43, spøkelse skrev:

...golden retriever...blir det en tispe...datakomponenter er vel i utgangspunktet kjønnsløse.



 

Analyse:

Golden Retriver: En av de desidert vanligste pelsdyrene i norske hjem (men ikke i nærhet av hybelkaniner).

Utseende: Ikke akkuratt state of the art, mer i consumer klassen. Stort sett bleik i fargen. Gammelmodig

Lynnet: Dvask, men kan få opp farten hvis den blir lokket med sjokolade eller sauejakt.

Kjønn: Tispe, Tidvis lokker den til seg andre kjøtere av motsatt kjønn.

 

Nøkkelord for videre analyse: Vanlig, ordinær, moderat raskhet men med mulighet for 'overklokking', Tilbudsvare.

 

Resultat av analyse: IBM eller TARGA

Lenke til kommentar

Hei Dan Hansen!

Når du nemte "jetta samtalen"

Så kom eg til å tenke på søskenbarnet mitt som har ein hund som heiter Emil.

Men,noen ganger seier søskenbarnet mitt til Emil:

 

Jesus,kom igjenn da..Jesus.. (Gje suss)...

Hmm..Viste ikkje at Jesus kom tilbake til Jorda som ein sheatland (sikkert feil skrevet) sheep dog.

 

Foresten så er tanta mi veldig kristen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Plexi?

Jewel-case? (winner?)

Infa-Red

java?

Commendore?

Digital?

Versatile? (versatil?)

Speaker?

System?

DuckTape?

Freon?

Vel... vet ikke jeg..

 

Personlig ville jeg kalle bikkja mi Bacon, men fikk ikke lov av den gale muttern min (som selv hadde kalt katta for Onslow, hvor er logikken i det?)

:wink: :wink: :wink: :wink:

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-08-23 10:20, Dan Hansen skrev:

Kall den for
Jetta
.


En kompis av meg hadde en hund som het det, og hver gang noen spurte hva den het forløp samtalen seg àla dette;


- heisann, flott hund

- takk for det

- hva heter den?

- Jetta

- hmmm ... Passopp?

- nei, Jetta

- hmmm ... Vuffy?

- NEI, JETTA (nå irritert)

- hmmm ... osv osv


Funker vel bare i østlandet. dere er jo så nærmt sverige :smile:
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-26 00:20, spøkelse skrev:

Hva er galt med en golden retriever da? Jeg trenger hverken aggresiv hund eller jakthund.


 

Selv om det regnes som en sjeldenhet: Golden Retrivere kan være BÅDE aggresive og springe avgårde som hjernedøde jaktmaskiner dersom de kommer over laus-sau, eller andre vesner med mindre hjerneaktivitet enn seg selv; owners - be aware.

 

Men stort sett er Golden Retrivere veeeldig rolige, snille, koooselige, sultne og har konstant triste sjarmerende øyne. Kan med letthet erstattes med dagens CHIP-mod'ete FURBY's.

 

Kjøp heller pelsdyr med PERSONLIGHET. F.eks. Borzoi ?

Lenke til kommentar

Ikke diss golden-retriverne de er de smarteste og beste hundene, de andre kan gå og ete en sko! (litt useriøs even).

 

Men seriøst, Golden Retrivere er svært fine hunder, måtte nettopp avlive vår hund for noen måneder siden (ble 11 år). Men det er kun de oransj/brune (gyldne :razz:) som er flotte, de hvite spøkelsa kan dra seg en kos. Golden Retrivere har stor appetitt, de tigger som f*! Og de er kosete. Kjøp deg en!

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: neonX på 2002-08-29 18:09 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...