ombay Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Er det begrensning på hvormange disker men kan ha? Jeg skjønner at det kun kanvære en Master, men kan man ha ubegrenset med Slave's? Har akkratt kjøpt meg en 200gig IDE disk, men den kommer ikke frem på PCen, Jeg ser den i BIOSen men ikke på "min datamaskin" men derimot når jeg går på manage i windows kan jeg "se" den. Men det går ikke an å lage noen partisjoner, eller formatere den, hva er galt?
ombay Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 Og foresten, når jeg ser på hovedkortett går det ut tre flatkabler. En til floppy. En til HD og en til CDROM Da jeg alerede har koblet til to HDer er det ikke flere tilkoblingsmuligheter på HD kabelen, derfor har jeg koblet til den nye HDen på CDROM kabelen hvor det var en kontakt ledig.
Jarmo Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Og foresten, når jeg ser på hovedkortett går det ut tre flatkabler. En til floppy. En til HD og en til CDROMDa jeg alerede har koblet til to HDer er det ikke flere tilkoblingsmuligheter på HD kabelen, derfor har jeg koblet til den nye HDen på CDROM kabelen hvor det var en kontakt ledig. 5006714[/snapback] Da setter du CD-rom som master og disken som slave så lenge du bruker disken som ren lagringsdisk.. Merk deg at da bør flatkabelen(IDE-ATA 100) ha ende på CD-rom... Endret 14. oktober 2005 av jarmo
ombay Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 Hva mener du med ren lagring på HDen? Jeg har planer om å bruke den til nedlastnig og så skal jeg overføre dataen til en annen PC hvor jeg brenner det ut
Jarmo Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hva mener du med ren lagring på HDen?Jeg har planer om å bruke den til nedlastnig og så skal jeg overføre dataen til en annen PC hvor jeg brenner det ut 5006785[/snapback] Uten operativsystem..
ombay Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 Takk for hjelpen så ut til å virke nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå