Gå til innhold

Hvor få kjøpt Gamecard?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt Gamecards i sandefjord? har hørt rykter om at det selges på Freerecord shop men var på net siden deres og søkte på gamecard men kom opp best of bla bla og jeg var også på elkjøp sine sider og kikket men fant ingen ting.. men noen som har vært og kjøpt gamecards på noen av disse stedene før?

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Låner tråden din litt jeg. Jeg bor i bergen og trenger gamecard, men alle sa de skulle få inn forige uke men ingenbutikker hadde fått inn :cry: Men er det noen som har kjøpt det i bergen iløpet av uken?

Endret av c3rfik
Skrevet

Har ca samme problemet. Får ikke fatt i gamecard noen steder, har vært overalt hvor de selges. Utsolgt, og leverandørene har såpass stor pågang at de sliter med å mette alle butikkene. De sier at de skal i få inn i løpet av neste uke. Platon sier en gang tidlig i neste uke, Spiderman rund fredag neste uke. Spaceworld, mye det samme.

Jeg har også en venn som går på skole nede i byn, så han er innom og sjekker hver dag...

Skrevet

vel. det var ikke flere igjen på FRS så jeg gikk på Expert der kjøpte jeg mitt gamecard kanskje litt dyrere en andre steder men.. det kostet 229,- men det er jo 60 dager så det

holder jo en stund. dette var i sandefjord..

Skrevet

For folk i oslo kan jeg bare si at elkjøp stormarked storo har det på lager.

Dette vet jeg siden jeg jobber der :).

Si ifra om dette blir reklame noen..så sletter jeg posten min.

Skrevet (endret)

Hey!

Jeg gikk tomt for spilletid på fredag og ingen butikker her på Hamar har Gamecard!! OMGOMGOMGOMGO!

Så, noen som betaler med kort her?

Funker det greit? ikke noen problemere så langt? ??

Endret av ctv
Skrevet
Hey!

Jeg gikk tomt for spilletid på fredag og ingen butikker her på Hamar har Gamecard!! OMGOMGOMGOMGO!

Så, noen som betaler med kort her?

Funker det greit? ikke noen problemere så langt? ??

5010486[/snapback]

Har betalt med visa (6 måneder) i januar, det var billigere enn gamecard (eksisterte ikke gamecard på den tiden). Ingen problemer så langt.

Skrevet

Skulle seff betaolt med visa om pappa hadde hatt det (er under 18 så får ikke selv) men han har ikke noen kreditt kort så da funker det dårlig. Men jeg har til den7nov før jeg må fylle på da, pga er den første måneden min enda men skulle hatt det lissom så jeg slipper og bruke en bekjent sitt visa kort nr(med lov selfølgelig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...