Gå til innhold

Nok en gang noen spørsmål angående mus!


Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på å kjøpe meg en ny mus siden jeg ikke gidder å bruke mye tid på å dra store hybelkaniner ut av logitechen min titt og ofte).

 

Har altså en trådløs mus/tastatur-løsning fra Logitech, og er egentlig veldig fornøyd med denne, også til spilling.

 

Ettersom jeg ikke har hatt noen problemer med trådløst utstyr før, så har jeg satt meg mellom barken (Wireless Microsoft Intellimouse Explorer) og veden (Logitech Cordless Mouseman Optical). Regner med at barken og veden bare blir forandret til aske og ild, men jeg prøver allikevel et innlegg.

 

Pappsen har en Logitech Cordless mouseman Optical, men jeg synes ikke den er så god å holde som min gamle ball-mus. Ellers virke musen ok.

 

Har lest at Microsoft sin mus er god å holde. Dessuten har jo Microsoft sin flere knapper. Helder litt over mot Microsoft sin mus, men vil gjerne at noen deler erfaringer, med disse trådløse musene.

 

 

Og til slutt:

Vil det være et problem å ha 2 sendere i nærheten av hverandre (En til logitech tastaturet, og en til Microsoft mus)?

 

edit:

Glemte å nevne at jeg spiller en del, men ikke noe seriøst, ellers er det vanlig trykking i windows. Underlaget er en fUnc 1030 - svart utgave.

 

Takker for alle (seriøse) svar!

 

Kjellinge

_________________

Lian-Li PC-60 USB

Abit KT7A-Raid

AMD T-Bird 1.4

768 SD RAM

Western Digital 80GB 8mb cache

2*40 GB IBM 120GXP RAID 0

ELSA Gladiac 920 Geforce 3

WinXP Pro

 

[ Denne Melding var redigert av: Kjellinge på 2002-08-20 23:00 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er trådløs optisk, er jeg veldig fornøyd med Microsoft sin. Virker som om det er bedre sender i denne også, lengere rekkevidde enn logitech.

 

Når det gjelder å bruke et logitech tastatur og en microsoft mus (begge trådløs) har dette ingen innvirkning på hverandre. Funker som bare det hos meg. Dessuten er de "boksene" som følger med ikke sendere, men MOTTAKERE. Senderene sitter i selve musen/tastaturet. Det er ingen info som går fra pc til mus/tastatur, så disse vil ikke forstyrre hverandre. Er det noe som skulle ha forstyrret hverandre er det i såfall musen og tastaturet.

 

Har opplevd å få dårligere mottakerforhold ved å la mobilen ligge ved siden av mottakeren til logitech.

 

(Edit: korrektur)

 

[ Denne Melding var redigert av: que på 2002-08-20 23:33 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...