Gå til innhold

Catalyst 5.10 ute nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens!

Er det noen som har testa den siste Catalyst-driveren til ATI kort, 5.10, og er det noen forskjell i ytelse eller bildekvalitet?

Kunne ikke finne noe om BF2 på deres release notes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det i det heletatt vits å laste ned nyere drivere til gamle kort, hvis det ikke er noen problemer med de driverene man har fra før? Regner ikke med de optimaliserer så mye for eldre kort lengre? (tenk R9800)

Skrevet (endret)

Denne driveren har ingen forbedringer i BF2 om man skal legge relase note fra ATI til grunn i allefall, så jeg venter jeg. Hadde svært dårlige erfaringer med 5.8 tror jeg det var i BF. Kjører faktisk 5.7 nå, er veldig fornøyd.

"Dont fix what`s not broken"!

Endret av Nikkos
Skrevet

dere er gammeldags :p

Alt som er nytt er bedre!! :cool: tar hvertfall ikke skade av å legge inn den nye drivern!! syns den var helt ok jeg!! selv om det var minimal forskjell i BF2 :hmm: merker forskjell ia andre ting!

Skrevet (endret)

Funker fint her hos meg, men kan ikke si jeg merker noen forskjell på 5.9 og 5.10 driverne.

edit : Rive leif

Endret av MaX [NOR]
Skrevet
dere er gammeldags :p

Alt som er nytt er bedre!!  :cool:  tar hvertfall ikke skade av å legge inn den nye drivern!! syns den var helt ok jeg!! selv om det var minimal forskjell i BF2  :hmm:  merker forskjell ia andre ting!

5007429[/snapback]

On your side dude ;)

Skrevet
Denne driveren har ingen forbedringer i BF2 om man skal legge relase note fra ATI til grunn i allefall, så jeg venter jeg. Hadde svært dårlige erfaringer med 5.8 tror jeg det var i BF. Kjører faktisk 5.7 nå, er veldig fornøyd.

"Dont fix what`s not broken"!

5006531[/snapback]

Da går du glipp av adaptive-antialiasing da... :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...