Gainwardseifer Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Som topic sier, så har jeg "litt" lyst å komme tilbake til EQ2. Men, Når jeg spillte sist, som er en god stund siden, så spillte jeg alene, uten en Guild, uten å ha råd til utstyr, grupper, osv. Nå har jeg litt lyst å komme tilbake, fordi å sloss med sverd er veldig fristende! Men viss jeg kommer tilbake, så lurer jeg på, er det noen som er i en guild, som Kansje kunne gitt meg litt utstyr/penger til å klare meg, som ofte jakter i gruopper, som jeg kan være med på? Jeg likte Everquest 2 Til en grad, møtte et "par" folk, men jeg lærte meg aldri spillet 100% og spillte ikke så altfor mye. Så nå, Er det noen her, som er i en Norsk eller blandet Guild, som kunne tatt vare på en Noob en liten stund, og ikke er så kjip når det gjelder å hjelpe guild-mates? Takker for svar
Crispin Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Det er en Eq2 tråd på diskuter spill - pc - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=444799 Her kan du sikkert finne noen og spille med, lykke til
Uxzuigal Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Spiller du på Splitpaw kan jeg hvertfall gi deg noen tips etc og prøve å hjelpe deg igang igjen, sette deg i kontakt med andre folk. /Tell Uxzuigal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå