-kga- Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Husker 3d movimaker ja. Jeg og en annen lagde mange dyke filmer der. Litt 007 inspirerte og masse annet sykt.
Polar Pål Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Men er 3D Movie Maker Abondonware? 5018513[/snapback] Nei, 3D movie maker er ikke abandonware ennå, jeg er glad for at jeg har cden! Det er ikke akkurat det første spillet du finner på warez sider! Men uansett, dette er et knallbra spill, jeg håper at the movies vil bli litt likt dette! 5023438[/snapback] Gi meg det! Jeg har lett etter 3D Movie Maker i mange hersens år. Sjeldent jeg har hatt det så gøy med et spill. Mange fantastiske filmer som ble lagd ja.. The Movies derimot har jeg ikke så stor tiltro til. Glimrende konsept, men sikker på at de lover for mye.
Cursio Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Gi meg det! Jeg har lett etter 3D Movie Maker i mange hersens år. Sjeldent jeg har hatt det så gøy med et spill. Mange fantastiske filmer som ble lagd ja.. The Movies derimot har jeg ikke så stor tiltro til. Glimrende konsept, men sikker på at de lover for mye. 5030207[/snapback] Tja, du må nå ikke si det før The Movies har kommet ut! Det kan jo være det blir knallbra!
Annema Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Enig. Tror det kan bli knall. Virker jo som de er ganske så ambisiøse, med online-side til å legge ut spill og sånn, så da har de nok stor tiltro til spillet selv også. Men er dere ikke enig i at man også burde hatt en side der Movies-filmene kunne komkurrert med Moviemaker-filmene? Da ville man virkelig sett hvem som var best!
Polar Pål Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg håper jo selvfølgelig det blir bra, men jeg orker ikke skru forventningene i taket. Jeg tror rett og slett de lover for mye og at det ikke klarer å fylle ut det enorme potensialet sitt. Håper at jeg tar feil, så klart!
Annema Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) No hard feelings Endret 20. oktober 2005 av Annema
Equilibrium Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Fett! Endelig et spill jeg fikk virkelig lyst til å kjøpe.
Annema Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 DER var lommeboka litt lettere. Bestillte nettopp Premiere Edition, som var i salg på nettet.
Annema Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Den hadde med en StarMaker-bonusdisk, som er ekstramateriale som blir lagt ved forhåndsbestillingene gratis. Der lager man stjernene til filmene man lager seinere. Er ikke helt sikker på bruken, så klart, man gjør jo aldri noe å få med litt ekstramateriale gratis
Cursio Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Tror jeg leser noen omtaler før jeg kjøper dette spillet, men jeg gleder meg!
djorgen Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Virker som et UTROLIG artig spill. Har sett mange videoer og lest previews, og dette spillet tror og håper jeg blir bra... Håpe, håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå