Gå til innhold

Får ikke stat

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har no spilt bf2 i ca 2 måneder og får ikke stat i det hele tatt. Ser det kommer opp awards og ribbons, mens når jeg går på BFHQ så er de ikke der. Ifølge det har jeg heller aldri spilt bf2. Det blir jo ganske irriterende :( har skrudd av firewallen også men det hjalp lite.

Noen som har noen svar på dette?

edit: spiller mest på bf2 men litt på ea europe.

Endret av Chaser
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk en 3parts statsside som her og sjekk. For å få poeng må du også spille på servere som er "ranked" altså med faste regler som tickets og friendly fire. Huk av en firkant som heter ranked i filtre når du søker på servere.

Skrevet

spiller på ranka servere, blant annet bf.no sine servere, og ea europe sine.

prøver på , men står no i kø

har helle ikke fått noen unlocks

Skrevet (endret)

Jeg har også merket at stats ikke har kommet på bfhq eller bf2s.com. Det har tatt 5 dager siden jeg spilte, og jeg har enda ikke fått det ribbonet som jeg inntjente. ganske surt, siden det ribbonet er vanskelig å klare ifølge meg. :cry:

Endret av PsychoDevil98
Skrevet
Jeg har også merket at stats ikke har kommet på bfhq eller bf2s.com. Det har tatt 5 dager siden jeg spilte, og jeg har enda ikke fått det ribbonet som jeg inntjente. ganske surt, siden det ribbonet er vanskelig å klare ifølge meg. :cry:

5000407[/snapback]

Det er mange servere etter patchen, der ranken ikke fungerer :hmm:

Skrevet
sjekk en 3parts statsside som her og sjekk. For å få poeng må du også spille på servere som er "ranked" altså med faste regler som  tickets og friendly fire. Huk av en firkant som heter ranked i filtre når du søker på servere.

4997698[/snapback]

etter mange timer med venting kom jeg inn på den siden, og da stod det at jeg hadde mindre enn 100 global points, etter det gikk jeg på BFHQ og da var den begynt å ranke.

TUSEN TAKK chokke :love:

Skrevet
sjekk en 3parts statsside som her og sjekk. For å få poeng må du også spille på servere som er "ranked" altså med faste regler som  tickets og friendly fire. Huk av en firkant som heter ranked i filtre når du søker på servere.

4997698[/snapback]

etter mange timer med venting kom jeg inn på den siden, og da stod det at jeg hadde mindre enn 100 global points, etter det gikk jeg på BFHQ og da var den begynt å ranke.

TUSEN TAKK chokke :love:

5005470[/snapback]

np. Kan til tider også være brannmuren som blokker BFHQ. Skjer her hos meg, men har likevel stats :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...