Gå til innhold

Hunter x Hunter

Anbefalte innlegg

Skrevet

HxH er veldig bra.

OFFTOPIC:

Jeg ble veldig forvirra av det noen av dere skriver.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gon MØTER jo ikke faren sin i animen? Han reiser jo bare mot en person han TROR er faren.

Kan godt hende dette er faren, men vi ser jo faktisk ingen bevis eller klipp at han faktisk møter denne personen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mest sannsynlig faren, men Jin sa selv at hvis Gon kom til å lete etter han så ble han å stikke av. Alt vi fikk se var at Gon teleportere seg til en person.

Skrevet

lurer du på svaret er det bare å lese mangaen :) animen slutter på chapter 182 tror jeg... Og nå som mangaen begynner igjen lager de kanskje mer anime ;) animen til hunter x hunter er veldig bra så håper det :)

Skrevet

Jaaaaaaa herlig HxH ! favoritten <3

vet noen om animeen følger opp eller kommer bare manga? :S

/SPOILER

tror d er kaito man får se på den siste episoden og ikke faren...

Skrevet (endret)

Animeen sluttet etter Greed Island Story Arc'en. Mangaen har kommet seg til Chimera Ant Story Arc.

Så jeg vil tro at begge fortsetter.

Endret av Luchy
Skrevet

Nei, det har ikke kommet mere anime som jeg nevnte i posten over. Chimera Ant Story Arc'en som mangaen har kommet til er ikke slutten av HxH så jeg vil tro at både manga og anime fortsetter.

Skrevet

Hvilke sider ser dere hunter x hunter på? eller må man laste det ned ? har nemlig sett bleach, naruto, wolfs rain, air gear, get backers og GTO nå.. det er ikke så innmari mange interresante animeer igjen hehe

Skrevet

hunter x hunter slår alle de der så :p men animen er litt treg i begynnelsen og blir ikke veldig gøy før rundt episode 10 eller noe... Og du kan vel gjøre begge deler ^^ har ingen sider siden det er 2 år siden jeg lastet ned hunter x hunter animen så :)

Skrevet
har sedd alle episodene som har kommet ut. der var de kommet ut av greed Island å så var det ferdig. har ikke hørt noe om at det skal komme men tror selv at det vil fordi de har ikke gjort seg ferdig med noe av poenget i serien (å finne faren til Gon)

5243686[/snapback]

Yo! Takk for linken du ga meg a ;) men er det no sted på nettet hvor jeg kan se det eller? bruker ikke torrent sjø hehe :p

• 4 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Wooooaaa!!

Hunter x hunter 261 RAW er ute!

:scared::thumbs:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Får vel lese den da, men kom på at jeg ikke syns serien var sååå bra. :--/

:D Ser du har laget en scan av Bleach denne uken.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
  • 3 måneder senere...
Skrevet

er litt ny med manga og sånn så jeg lurer på om det er en måte om det liksom finnes en "online manga" av hxh som jeg kan lese siden d sikkert kommer til å ta år og dag til den kommer i Anime og jeg har ikke starta på chimaera arcen enda.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
er litt ny med manga og sånn så jeg lurer på om det er en måte om det liksom finnes en "online manga" av hxh som jeg kan lese siden d sikkert kommer til å ta år og dag til den kommer i Anime og jeg har ikke starta på chimaera arcen enda.

Onemanga.com ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...