Gå til innhold

sølt øl i laptop.


9sta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står modellnummer under på PC'en, men det finnes også et serienummer som en kan søke opp.

 

Siden jeg jobber på Support for FS maskiner (Vi reparerer bærbare) Så kan jeg godt sjekke serienummeret og se om du har noe form for garanti igjen.

 

Send meg en PM med serienummeret, så skal jeg sjekke det for deg.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg sølte 1/2 liter melk rett oppi tastaturet så melken sprutet ut av viftene. Maskinen sluknet og var umulig å få noe liv i. Heldigvis så er det en ting DELL kan og det er service og bra garantier :p Dagen etter kom en kar på døra, byttet hovedkort og ram helt fritt for kostnader og maskinen var oppe å gikk iløpet av en time.

Du får bare levere den inn til service og vurdere om den burde repareres eller om den skal kasseres...

Lenke til kommentar
er prisene så vidt forskjellig på tastatur ved modeller da?

som tidligere skrevet 150-500,-kr

150 til 500 for bærbar-tastatur?? Tror ikke det er så billig men.. Ikke originalt fra produsent ihvert fall...

 

Bikkja mi spiste deler av tastaturet på min Dell, måtte betale 7-800 for tastaur.. Hadde nesten regnet med at det var enda dyrere jeg..

Lenke til kommentar
er prisene så vidt forskjellig på tastatur ved modeller da?

som tidligere skrevet 150-500,-kr

150 til 500 for bærbar-tastatur?? Tror ikke det er så billig men.. Ikke originalt fra produsent ihvert fall...

 

Bikkja mi spiste deler av tastaturet på min Dell, måtte betale 7-800 for tastaur.. Hadde nesten regnet med at det var enda dyrere jeg..

Det er hos Dell ja. Men jada-jada har rett i denne saken. Jeg har selv satt sammen et par bærbare, og prisrammen stemmer med det han skrev. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...