inaktiv000 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hvordan kan jeg fjerne personer fra en gruppe uten å overføre dem til en annen gruppe? Lagde ei gruppe og la inn noen folk, men ombestemte meg. Nå ser det ikke ut til at jeg kan la dem være uten gruppe, slik de var før
B4stian Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tror det er kun når det legges til nye kontakter de kan ligge uten en gruppe.
inaktiv000 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Tror det er kun når det legges til nye kontakter de kan ligge uten en gruppe. Hmm, dritt Er dette bare for å irritere brukerne?
:Francis: Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hvis du eksportere kontaktlista di, for å så slette alle kontaktene så kommer alle uten tildelt gruppe (tror jeg), så må du plassere dem selv.... Francis
4WheelDrive Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gjør det noe om de ligger i en gruppe da? Du kan jo bare opprette en ny gruppe hvor du samler de som egentlig ikke skulle ha gruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå