Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trenger hjelp til sub


Anbefalte innlegg

Jeg har gjort noe som jeg håper jeg ikke angrer på. Jeg har lagt inn bud på en uscarvor dobbel 12 toms sub på qxl. Jeg har foreløpig det eneste budet på 1000 spenn. Syntes den hørtes bra ut med 25mm mdf kasse og gode greier men har ikke kunnet finne mye info om merket. Er det bare helt søppel eller fungerer den greit? Vil ha mer trykk i bilen enn min nåværende 10toms. Hadde 12toms jbl gti før som jeg var rimelig fornøyd med. Trenger ikke "råner" dunking men vil kjenne bassen og ikke noe romling når jeg spiller høyt. Ellers lurer jeg på om deep blue dobbel 12toms er noe å satse på? Har boss iq forsterker på 4x210w med boss komponentsett 5.25 foran og 6.5 bak . Disse er også i iq serien med for meg mer enn bra nok lyd. Max effekten er vel rundt 400 watt på disse men det er mellomtonere og diskanter så jeg trenger en skikkelig sub til å fylle lydbildet med.

Setter pris på alle svar! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok ikke kjøpt usCarvor produkter på QXL hvertfall, siden disse også selges på Netthandelen. Der er det mulig å vinne disse produktene til 1kr, men som regel går de for 400-600kr.

 

Det er også en svært kjent sak at folk går inn på www.netthandelen.no, vinner et par auksjoner, så legger de ut gevinstene på QXL til en mye dyrere pris.

 

Netthandelens produkter er også kjendt for å være av relativt dårlig kvalitet, men nå har ikke jeg erfaring med usCarvor produkter, så jeg skal ikke uttale meg om dei.

Lenke til kommentar

takker for alle svar! Har ikke problemer idet hele tatt med knirking og skrangling faktisk . hondan min er godt skrudd sammen he he... det jeg trenger er en sub som passer til høytalerene og kan spille like høyt uten å vrenge. Har en liten mistanke om at forsterkeren er problemet men siden den er spesifisert som 4 x 210 w og jeg har brokoblet to kanaler på suben bør det vel være nok for en 10" med max effekt 600w? Skal selvsagt prøve suben , bud er jo bindene så jeg må jo ta den om ikke andre byr over. Kassen er i 25mm mdf så om det er noen tullsuber som står i kan jeg jo alltids bytte ut de. fant ikke suben på netthandelen iallefall men på sidene til uscarvor er den priset til 3395 kr.

Lenke til kommentar
Netthandelens produkter er også kjendt for å være av relativt dårlig kvalitet, men nå har ikke jeg erfaring med usCarvor produkter, så jeg skal ikke uttale meg om dei.

Kvaliteten er jo lik uansett hvem som forhandler.

Jah, men de koster som regel mer på QXL, skrev jo det ;)

Endret av Nissen
Lenke til kommentar
Netthandelens produkter er også kjendt for å være av relativt dårlig kvalitet, men nå har ikke jeg erfaring med usCarvor produkter, så jeg skal ikke uttale meg om dei.

Kvaliteten er jo lik uansett hvem som forhandler.

Jah, men de koster som regel mer på QXL, skrev jo det ;)

Det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...