klomp1 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Halla... Sitter å spiller San Andreas for tiden... Kjører det i 800x600 uten AA og effects på high, very high er mest... Men enkelte ganger kryper FPS'n under 20! Og skjønner ikke at det skal være nødvendig? Ligger rundt 40 til 60 ellers, men enkelte ganger under 20.. Og da skjer det egentlig ikke noe mye heller... Så veldig merkelig... Spiller jo HL2 i 800x600 med alt på high og 4AA/8AF uten at fps kryper under 40 noengang... Er grafikk-motoren til SA rævva? Eller sluker det en god del mer RAM enn HL2? (resten av HW står i signatur) Endret 10. oktober 2005 av klomp1
RastaXP Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ligger på samme drit fps. Gjelder nesten uannsett hvordan innstillinger jeg kjører på. Har 1 gb ram, Amd xp 3000+, og et klokket 6800 np som får ca. 10000 i 3d mark 03. Syns det rett å slett er merkelig.
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg hadde aldri problemer med SA, selv om at jeg hadde akkurat samme specs som deg, Vivec9. Nå har jeg byttet både prosessor, hovedkort, minne og skjermkort, men PC'en er fortsatt nogen lunde lik (noen brøkdeler kraftigere). Har fortsatt ingen problemer med SA. Fin flyt, selv med alle instillinger på high. Er dere sikker på at dere har nyeste skjermkort-drivere og 1.01 patchen til SA installert?
RastaXP Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Ja, har patch installert og nyeste drivere. Alt annet går jo smooth og pcen hadde likeytelse både formatert, og før den ble formatert. Edit: Leif, med flere Endret 12. oktober 2005 av lord_vivec9
invalid_user Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Patchen fikset ikke lyden hos meg, noe som er rart.
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Patchen fikset ikke lyden hos meg, noe som er rart. Patchen fiksa lyd-problemene mine da jeg hadde spillet installert tidligere. Nå har jeg formatert PC'en, og har ikke installert aller nyeste SB Live! driveren. Nå fikses ikke lyd-problemet. Prøv med nyere lydkort-drivere du også.
Novocaine Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Regner med dere har sjekket det, men dere har vel ikke frame limiter på?
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Regner med dere har sjekket det, men dere har vel ikke frame limiter på? Jeg har det på, og det funekr best da. Noen bør ha det av, da det vil gå dårlig uten (hos meg går det i "rask-film" når jeg har slått det av).
RastaXP Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Har jo såklart skrudd av framelimiter. Går jo sirup med det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå