krage83 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg sendte en harddisk til service hos netshop, denne er blitt erklært død av tekniker, samme tekniker skulle sende meg en ny disk ASAP, i følge returavdelingen til netshop. Siden jeg fikk denne beskjeden av netshop per e-post fredag formidag, er jeg ikke spesielt overrasket over at jeg ikke har fått noen disk enda (siden det er søndag i dag). Det jeg derimot lurer på er, vil slike produkter havne i ordrehistorikken min på netshop.no ? Der har jeg ikke fått noen ny ordre....
Muffinman Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Gi deg tid til de får komme seg i gang på mandag du, så tenker jeg det blir.
krage83 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 joda, tenker nokk det jeg også. Men når jeg får en e-post klokken 09:32 fredag, og det står at teknikkeren skal sende en disk ASAP (ja det ordet var brukt), så er det jo litt rart at dette betyr mandag Spørsmålet mitt er ikke når disken kommer, men om noen vet om denne leveringen fra netshop vises på konosidene mine...
tomahg Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Spørsmålet mitt er ikke når disken kommer, men om noen vet om denne leveringen fra netshop vises på konosidene mine... Jeg fikk en gang en erstatningsvare for et produkt som var DOA. Denne ordren vises på kontosiden min nå...
krage83 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Spørsmålet mitt er ikke når disken kommer, men om noen vet om denne leveringen fra netshop vises på konosidene mine... Jeg fikk en gang en erstatningsvare for et produkt som var DOA. Denne ordren vises på kontosiden min nå... Med andre ord disken min er ikke sendt
lancaster Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 den kommer ikke opp som en pakke du har bestilt nei....ei heller noe du kan spore uten at du ber om det. Er nok pakket og klart på fredagen men kommer ikke ut fra dem før på mandagen siden det er helg.
bengh Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 De har vel andre ting å foreta seg også - tror ikke retur av reklamasjoner er det de prioriteter høyest. Venter på varer fra MPX og der ligger de 24 timer på etterskudde med plukk og forsendelse i forhold til når ordre er klar til plukk......
panzerwolf Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Min erstatningsvare kom opp som en egen ordre på kontoen min hos de... Bare å klikke seg fram til pakkesporinga akkurat som en vanlig bestilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå