MrLee Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 okei, funnet trixet som fungerer for meg iallefall.. J-10 brukes bomber flittig på, den treffer jeg iallefall med. Men den er for rask til å bruke gunneren uten å krasje i bakken. F35 treffer jeg med bomber 1 av 10 (kanskje), men den er i stedet så treig at jeg kan strafe bakken i det uendelige uten å crashe, noe jeg tro Chokke fikk smake litt for godt i dag Så, for min del iallefall...bomber med J-10, gun med F35
chokke Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 okei, funnet trixet som fungerer for meg iallefall.. J-10 brukes bomber flittig på, den treffer jeg iallefall med. Men den er for rask til å bruke gunneren uten å krasje i bakken. F35 treffer jeg med bomber 1 av 10 (kanskje), men den er i stedet så treig at jeg kan strafe bakken i det uendelige uten å crashe, noe jeg tro Chokke fikk smake litt for godt i dag Så, for min del iallefall...bomber med J-10, gun med F35 5013336[/snapback] neeeeei! uansett synes jeg at J10 er MYE lettere å treffe med bomber. Stupbombing er teh wya to go med F35 . Og i lufta vil jeg si at J10 er bedre, eller hva mr. lee?
MrLee Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 bah, eneste grunnen til at du tok meg den gangen er at jeg fokuserte litt for mye på J-10 en forran meg men jo, J-10 er bedre i lufta.. Forresten. Får man warning tone hvis man blir beskutt av fly med ground attack mode? har begynt å bruke dette litt, vet ikke om de ikke får det eller om det er idiot piloter som ikke vet å unnamanøvre jeg bare har møtt på til nå da..
Ozelot Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hvorfor ikke gjøre det slik: Et stykke før målet, flyr du oppover, tryker bakover og hoovrer(har vi et norsk ord for det btw ?) over målet. Slipp bombene. Sikkert større sjangs for å bli truffet, men greit for den som ikke kan bombe.
MrLee Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 fordi det gjør deg til sitting duck for alle med AT raketter, .50 MG, IGLA, AH, Fly og andre ting. fly tåler liiite i forhold til heli og må satse på hastighet for ikke å dø
Ozelot Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 fordi det gjør deg til sitting duck for alle med AT raketter, .50 MG, IGLA, AH, Fly og andre ting. fly tåler liiite i forhold til heli og må satse på hastighet for ikke å dø 5013415[/snapback] Vi snakk om å hoovre høyt oppe, der heli tar laang tid å komme seg til, og Anti-fly ikke kan sikte etter. Men såklart, bedre å bruke den litt mer normale måten.
chokke Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 hoho, prøvde å hovre engang fordi china hadde en base igjen og jeg brukte hovring til å skyte lfest mulig, funka fett det . Tok bare mye skade, men fikk veteran assault
TheDarkListener Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 ...og hoovrer(har vi et norsk ord for det btw ?) Svever?
kenneth11 Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 bah, eneste grunnen til at du tok meg den gangen er at jeg fokuserte litt for mye på J-10 en forran meg men jo, J-10 er bedre i lufta.. Forresten. Får man warning tone hvis man blir beskutt av fly med ground attack mode? har begynt å bruke dette litt, vet ikke om de ikke får det eller om det er idiot piloter som ikke vet å unnamanøvre jeg bare har møtt på til nå da.. 5013399[/snapback] er rimelig sikker på at man får det, har flere ganger stått mutters alene, var en UAV som sirkla rundt meg og så at det ikke var noen i nærheten, nærmeste base kunne jeg ikke se en gang (liker å ta omveier noen ganger), men det er fly over meg og jeg får tonen
MrLee Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 jeg mente fly vs fly. Får det beskutte flyet warning tone hvis det andre flyet bruker gunneren i ground attack mode mot ham?
chokke Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 jeg mente fly vs fly. Får det beskutte flyet warning tone hvis det andre flyet bruker gunneren i ground attack mode mot ham? 5013594[/snapback] nei. Warning tone er når noen har deg på missil, og blir mer intensiv med missil lock og enda mer intensiv når missil avfyres. (mener jeg) fordi jeg har opplevd å miste all hpen fort uten å høre en døyt lyd, mens andre ganger har jeg fått den mest intensive lyden med en gang (når missilen skifter target å følge etter) og skifta til 3. person og sett den gått forbi.
MrLee Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 stilig hater raketter. får jo mer teamkills enn kills med dem. fra nå av er det bare "stealth" gunning som gjelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå