Gå til innhold

J10 vs F35- bombe presisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mr_Blackbird: Jeg liker rask og vinglete jeg. betyr raske, rappe svinger og mulighet for å ungå trær og lignende. Flyr 10X oftere i bakken med F35 enn J-10 iallefall. F35 mister hastighet for fort virker det som.

Jeg har også "slutta" å sjekke strekene, bomber på feeling med J-10 nå iallefall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mr_Blackbird: Jeg liker rask og vinglete jeg. betyr raske, rappe svinger og mulighet for å ungå trær og lignende. Flyr 10X oftere i bakken med F35 enn J-10 iallefall. F35 mister hastighet for fort virker det som.

Jeg har også "slutta" å sjekke strekene, bomber på feeling med J-10 nå iallefall..

kanskje fordi det er kompett umulig å bremse uten å slå VTOL-funksjonen :p

Skrevet (endret)

Mens vi snakker om bombepresisjon.

trenger man virkelig lock med A2G rakettene til F15/SU34?

hvis man er sikker på at alt med kryss over seg er FI uansett, så virker det litt som at raketten styrer seg inn mot ett av dem uansett?

testa litt på SP nå, og det virker som at jeg traff ting selv om jeg ikke hadde lock (jeg traff riktignok ikke den tingen jeg sikta på, men ettersom alt var FI uansett, betød det lite...)

eller har det noe med at jeg spillte på easy for å ha tid på meg til å bevege meg fra pilot til co-pilot setet uten å bli skutt ned etter 1 sec?

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

det er sant i den enkelte posters mening. d.v.s noen liker F35, noen J-10

tror vi alle kan forstå at når noen poster "treffer bedre med X enn Y" så er det deres egen, subjektive oppfatning. La oss ladet være med det, okei?

forøvrig må jeg suge i dogfights da, for jeg blir rett som det er eid av F35 ;p

Endret av MrLee
Skrevet
det er sant i den enkelte posters mening. d.v.s noen liker F35, noen J-10

tror vi alle kan forstå at når noen poster "treffer bedre med X enn Y" så er det deres egen, subjektive oppfatning. La oss ladet være med det, okei?

forøvrig må jeg suge i dogfights da, for jeg blir rett som det er eid av F35 ;p

J-10 spiser høyde, det er måten å vinne på

Skrevet
' date='12/10/2005 : 16:23'] altså, bruker du bomber i dogfight da eller? (Siden vi snakker om bombing her).

nei. av og til slipper jeg noen bomber på AA-stillinger for å gjøre dem litt vel oppmerksome på at dogfights helst ikke skal avbrytes :p

Skrevet

skriker til og med noen ganger til vennlige AA-stillinger om å ikke skyte, både fordi jeg vil ta han selv og pga. risikoen med AA-missiler og 2 fly som flyr i forrvirende mønstre :D

Skrevet
pffft, g33ks hele gjengen :D

tingen å gjøre er å hovre med USMC flyene :p og slippe presisjonsbombing fra 3. person :wee:

...og samtidig være veldig enkelt mål for IGLA og andre fly :p

Skrevet

tingen å gjøre er å hovre med USMC flyene :p og slippe presisjonsbombing fra 3. person :wee:

ironi er et fint fly...

Skrevet

ironi er et fint fly...

hater meg selv når jeg ikke oppdager ironi :blush:

Skrevet (endret)

Må bare si: Nydelig howering du hadde på Wake Island [urban]..

Jeg tror jeg skøt to M95 magasin på deg, før du ble skutt ned av eryxen.

Jeg prøvde på det etterpå, men jeg bare mister høyde og faller i vannet :(

Endret av Markaren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...