Håvard Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg liker Racer jeg, gratis. eneste probelemet er at du må romstere rundt i forumet etter biler og brett, kan bli kjedeligt etter en stund(all letingen altså) 5028768[/snapback] hvor laster jeg ned?
Tordenflesk Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 hvor laster jeg ned? 5035804[/snapback] Racer Free Car Simulation - Race Sim Central Forums
Smooth Ceiling Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Noe av vitsen med Racer er å bidra med noe selv. Det er en herlig sandkasse i så måte om en vil lære å lage eller forandre (med tillatelse) biler og / eller baner / veier / landskap. Communitiet lever i beste velgående selv om selve utviklingen (som blir gjort av en mann og på hobbybasis) ikke går med rakettfart (gjør meg ingenting så lenge det er gratis). Det er bl.a. fler norske baner og veier tilgjengelig for Racer. Endret 20. oktober 2005 av Sundiver
Shaper^ Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 GTA serien? Purk og sånnt i den.. Eller så har du Midtown Madness, er litt gammalt, men er veldig moro Colin McRae Rally 2005 kan anbefales, samt Richard Burns Rally.. Du får se etter hva du liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå