Dingot0m Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Min main er en disc/holy priest, og da det funker veldig dårlig å farme/grinde med en sådan, har jeg rollet en rogue. Ideen var en dedikert "farme"-character uten noe end-game instanser som MC/BWL, men jeg vet meget lite om rogues/melee i det hele tatt, da presten er min eneste char så langt. Det jeg da ønsker er builden som funker best til farming i f.eks Tyr's Hand osv, og hvilke våpen jeg skal bruke. Sverd+Sverd, Dagger+Dagger, Sverd+Dagger eller Dagger+Sverd. Har neppe tenkt meg noe særlig forbi UBRS for å få tak i gear.
Lacim Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Grindebuilden er combat spec med 2 sverd og Sword spec, Blade Flurry og Adrenaline Rush.
Dingot0m Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Er det da Dal'Rend som er tingen å gå etter?
jonasdaman Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Er det da Dal'Rend som er tingen å gå etter? stemmer
-=Toasted=- Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) noe annet jeg burde skaffe til han her tassen? (MC/BWL/Onyxia gear er uaktuelt siden guilden vår ikke er stor nok til og kjøre det enda..) har liksom blitt sittende fast på 408 agi lenge nå.. se signatur for stash. EDIT: skal ikke brukes til PvP.. blir helst for og kjøre ZG osv. vil også helst beholde sverd da de har en sånn jevn fin flyt med skade, med andre ord: burst damage.. no thanks. Deetee: any words of advise? Endret 8. oktober 2005 av -=Toasted=-
Gjest member-60584 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 du spør Deetee om hjelp? karen som mener at grunnen for at han gjør 250k mer dmg i MC enn andre er fordi han har brutality blade off hand istedet for en kjappere off hand som core hound tooth. LMAO sittende fast på 408agi lenge nå? jeg har 295agi... http://wow.allakhazam.com/profile.html?226597 skjønner ikke koffor du er så besatt av agi. dodge, armor rating = worthless. gir crit og AP og. men å samle på +crit og +ap gear gir deg mere av det.
-=Toasted=- Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 tjaa.. jeg ligger som øverst på damage lista hver gang etter en insta (med mindre det er med en eller annen epic hore) og temmelig langt ned på damage taken lista, så det funker godt med agi skal jeg si deg
superreven Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) har liksom blitt sittende fast på 408 agi lenge nå.. Skaff deg to librams og få + 8 agi på head og legs.. Ettersom jeg kan se, har du ingenting på head og + 40 armor på legs.. Der har du 16 ekstra agi med en gang. Endret 8. oktober 2005 av superreven
Der Kommissar Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 karen som mener at grunnen for at han gjør 250k mer dmg i MC enn andre er fordi han har brutality blade off hand istedet for en kjappere off hand som core hound tooth. Virker jo faktisk logisk, spesielt om man kjører combat-build. Nå før 1.8 selvfølgelig
-=Toasted=- Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 har liksom blitt sittende fast på 408 agi lenge nå.. Skaff deg to librams og få + 8 agi på head og legs.. Ettersom jeg kan se, har du ingenting på head og + 40 armor på legs.. Der har du 16 ekstra agi med en gang. takk takk.. *tusler glad ivei til DM
Lacim Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) du spør Deetee om hjelp? LMAO Og du er en idiot som lager skikkelig kjedelige filmer. Slutt å tro du er så jævlig mye bedre enn alle sammen, det gjør deg bare mer og mer patetisk. Edit: Og skaff deg litt hp. 4183 er latterlig lite. Endret 8. oktober 2005 av Pinnella
-=Toasted=- Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 jepp.. spurte Deetee om hjelp fordi det virker som om han har peil og en ålreit kar. så.. mr roflmaolololo!!1one: sodd off please.
stoltz Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 haha du er dum, du har ikke spillt rogue før...
bidz Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 haha du er dum, du har ikke spillt rogue før... Så man må ha spillt Rogue tidligere for og spille Rogue nå da eller? eh? @ Toasted: Du trenger seriøst og skaffe deg mer stamina. Agility er IKKE alt. 2993 stamina på lvl 60 høres ekstremt skummelt ut, iallefall i pvp sammenhenger. Mye agility = mye dodge, kult - men ikke mot warriors.
stoltz Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 hvis du ikke skjønt det, så var det en liten sarkastisk melding til en viss person...
Xtra Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Du bør prøve å skaffe deg Nightbrace Tunic og Pads of the Dreadwoflf Atk power gir deg så mye mer enn bare 1% crit. Hvis du er backstab/ambush rogue ville jeg gått for crit. Hvis du bruker 2 sverd/maces gå for attack power.
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 http://www.thottbot.com/?i=35834 , http://www.thottbot.com/?i=20252
Dingot0m Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Hjertelig takk til alle som svarte. Stor hjelp. Eneste jeg kan be om er en noe mer konkret build, noen som kan hjelpe der? Jeg skjønner at jeg skal ha med talenter så jeg kommer meg til Blade Flurry/Adrenaline Rush, men begge disse er jo Combat-talents. Hvor gjør jeg av resten av talentene?
-=Toasted=- Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 haha du er dum, du har ikke spillt rogue før... Så man må ha spillt Rogue tidligere for og spille Rogue nå da eller? eh? @ Toasted: Du trenger seriøst og skaffe deg mer stamina. Agility er IKKE alt. 2993 stamina på lvl 60 høres ekstremt skummelt ut, iallefall i pvp sammenhenger. Mye agility = mye dodge, kult - men ikke mot warriors. men så sa jo jeg at jeg ikke spiller pvp og da
Gjest member-60584 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Og skaff deg litt hp. 4183 er latterlig lite. hahahaha har du sett profilen til toasted? underkant av 3000hp. hvis noe er latterlig lite hp så er det det. Endret 10. oktober 2005 av member-60584
Anbefalte innlegg