Gå til innhold

Hjelp med rogue build/gear

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min main er en disc/holy priest, og da det funker veldig dårlig å farme/grinde med en sådan, har jeg rollet en rogue. Ideen var en dedikert "farme"-character uten noe end-game instanser som MC/BWL, men jeg vet meget lite om rogues/melee i det hele tatt, da presten er min eneste char så langt. Det jeg da ønsker er builden som funker best til farming i f.eks Tyr's Hand osv, og hvilke våpen jeg skal bruke. Sverd+Sverd, Dagger+Dagger, Sverd+Dagger eller Dagger+Sverd. Har neppe tenkt meg noe særlig forbi UBRS for å få tak i gear.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

noe annet jeg burde skaffe til han her tassen? (MC/BWL/Onyxia gear er uaktuelt siden guilden vår ikke er stor nok til og kjøre det enda..) har liksom blitt sittende fast på 408 agi lenge nå.. se signatur for stash.

EDIT: skal ikke brukes til PvP.. blir helst for og kjøre ZG osv. vil også helst beholde sverd da de har en sånn jevn fin flyt med skade, med andre ord: burst damage.. no thanks.

Deetee: any words of advise?

Endret av -=Toasted=-
Gjest member-60584
Skrevet

du spør Deetee om hjelp? karen som mener at grunnen for at han gjør 250k mer dmg i MC enn andre er fordi han har brutality blade off hand istedet for en kjappere off hand som core hound tooth.

LMAO

sittende fast på 408agi lenge nå?

jeg har 295agi...

http://wow.allakhazam.com/profile.html?226597

skjønner ikke koffor du er så besatt av agi. dodge, armor rating = worthless.

gir crit og AP og. men å samle på +crit og +ap gear gir deg mere av det.

Skrevet

tjaa.. jeg ligger som øverst på damage lista hver gang etter en insta (med mindre det er med en eller annen epic hore) og temmelig langt ned på damage taken lista, så det funker godt med agi skal jeg si deg ;)

Skrevet (endret)
har liksom blitt sittende fast på 408 agi lenge nå..

Skaff deg to librams og få + 8 agi på head og legs.. Ettersom jeg kan se, har du ingenting på head og + 40 armor på legs..

Der har du 16 ekstra agi med en gang.

Endret av superreven
Skrevet
karen som mener at grunnen for at han gjør 250k mer dmg i MC enn andre er fordi han har brutality blade off hand istedet for en kjappere off hand som core hound tooth.

Virker jo faktisk logisk, spesielt om man kjører combat-build. Nå før 1.8 selvfølgelig :D

Skrevet
har liksom blitt sittende fast på 408 agi lenge nå..

Skaff deg to librams og få + 8 agi på head og legs.. Ettersom jeg kan se, har du ingenting på head og + 40 armor på legs..

Der har du 16 ekstra agi med en gang.

takk takk..

*tusler glad ivei til DM :)

Skrevet (endret)
du spør Deetee om hjelp? LMAO

Og du er en idiot som lager skikkelig kjedelige filmer. Slutt å tro du er så jævlig mye bedre enn alle sammen, det gjør deg bare mer og mer patetisk.

Edit: Og skaff deg litt hp. 4183 er latterlig lite.

Endret av Pinnella
Skrevet
haha du er dum, du har ikke spillt rogue før...

Så man må ha spillt Rogue tidligere for og spille Rogue nå da eller? eh?

@ Toasted: Du trenger seriøst og skaffe deg mer stamina. Agility er IKKE alt. 2993 stamina på lvl 60 høres ekstremt skummelt ut, iallefall i pvp sammenhenger. Mye agility = mye dodge, kult - men ikke mot warriors.

Skrevet

Hjertelig takk til alle som svarte. Stor hjelp. :) Eneste jeg kan be om er en noe mer konkret build, noen som kan hjelpe der? Jeg skjønner at jeg skal ha med talenter så jeg kommer meg til Blade Flurry/Adrenaline Rush, men begge disse er jo Combat-talents. Hvor gjør jeg av resten av talentene?

Skrevet
haha du er dum, du har ikke spillt rogue før...

Så man må ha spillt Rogue tidligere for og spille Rogue nå da eller? eh?

@ Toasted: Du trenger seriøst og skaffe deg mer stamina. Agility er IKKE alt. 2993 stamina på lvl 60 høres ekstremt skummelt ut, iallefall i pvp sammenhenger. Mye agility = mye dodge, kult - men ikke mot warriors.

men så sa jo jeg at jeg ikke spiller pvp og da ;)

Gjest member-60584
Skrevet (endret)
Og skaff deg litt hp. 4183 er latterlig lite.

hahahaha

har du sett profilen til toasted? underkant av 3000hp. hvis noe er latterlig lite hp så er det det.

Endret av member-60584
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...