Gå til innhold

Alle torrentprogram f*cker seg til for meg!


c-h-r-i-s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom til å tenke på at det er noen nettlevrandører som har stengt de porter

som trenges for å åpne diverse nedlasting prog...

 

Det er ett problem jeg plagest med

 

 

Men men det trenger jo ikke å være det som er feilen til deg for det

 

Lykke til med å finn ut feilen

 

 

Mulig en del feil skrevet her jeg har en tanke skrive vansker

så beklager viss det er.

Lenke til kommentar
Så prøvde jeg nå BitComet, joda.. det virket til og fungere greit... så jeg gikk for og se en film.. da jeg kom tilbake var det en feilmelding om at minnet ikke kunne være "read".

Har fått den feilmelding der tidligere(i en annen sammenheng enn din), at minnet ikke kunne være "read" eller "written", jeg bare oppdaterte alle driverne på systemet mitt og da fungerte alt knirkefritt. Grunnen til feilmeldingen er vel at flere programmer/enheter prøver å skrive/lese til samme adresse i minnet og da blir det kollisjon, så bare oppgrader/reinstaller alle driverne! Det funket for meg.

Lenke til kommentar
Så prøvde jeg nå BitComet, joda.. det virket til og fungere greit... så jeg gikk for og se en film.. da jeg kom tilbake var det en feilmelding om at minnet ikke kunne være "read".

Har fått den feilmelding der tidligere(i en annen sammenheng enn din), at minnet ikke kunne være "read" eller "written", jeg bare oppdaterte alle driverne på systemet mitt og da fungerte alt knirkefritt. Grunnen til feilmeldingen er vel at flere programmer/enheter prøver å skrive/lese til samme adresse i minnet og da blir det kollisjon, så bare oppgrader/reinstaller alle driverne! Det funket for meg.

hvordan får jeg oppdatert driverene mine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...