Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nfo om trødløst nettverk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei det er ikke det samme, den andre posten er et kankret eks. på en antene som ligger på 802.11b saken osv. det blir oxo en del svar der som sier en del forskjellige tinger om de forskjellige standarene osv.

 

btw: det ser ut til å være et relativt nytt område med en del forvirringer +++

 

derfor er jeg på utkikk etter en del stoff som går mye mere dekkende på hva det er, hvordan det er i oppsett, hvordan bruksområdet er, og hvordan du kan gjøre det selv saker osv.. det er litt anenlades enn hva som står i den posten som du henviser til.

 

Jeg har skjekk opp hos de som er radioamatører i norge og noe i utlandet og ikke funnet noe som er av intriesse, fant noe om "airmail" men det er litt forgammelt.

 

har oxo sett på en del prosjekter om det som de har på universitet i ca. men det var heller ikke noe serlig for en privatpersjon.

 

og hos de "freenettwork" sakene eks. det i seatle så er det ikke noe serlig dekkende info no anent enn at du kan sette en sak opp (d- sak eller.no) og du stiller den inn på en som har sotte opp en anen sak (b- sak) og du er på nettet..

 

Har en stor intriesse for elektronikk og det er en del av min utdanning oxo, så jeg lurer på litt mere dekkende på dette området, da det verker veldig kult oxo da dersom det er raskt nok og har en lang rekkevidde :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...