Transformer Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg har for lite plass på C disken min til å kunne patche BF2. Får beskjed om at jeg må ha minst 1,6 giga. Men jeg har nok av plass på de andre diskene. Er det noen som har smarte løsninger på dette problemet? Ellers må jeg bytte C disk og det er mye jobb.. Endret 8. oktober 2005 av Transformer
PsychoDevil98 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har for lite plass på C disken min til å kunne patche BF2. Får beskjed om at jeg må ha minst 1,6 giga. Men jeg har nok av plass på de andre diskene. Er det noen som har smarte løsninger på dette problemet? Ellers må jeg bytte C disk og det er mye jobb.. Prøv å rydd opp i c disken, ved div. ryddeprogrammer: Ashampoo, Fast Cleaner, Wash and go. Bare et forslag
(ODIN) Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 slå av systemrestore er et alternativ,tar opp for mye plass uansett
Transformer Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Takk for alle tips! link til patch ftp://ftp.battlefield.no/games/bf2/patches/bf2_patch_103.exe
kenneth11 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 du burde kanskje endre på smilien, en smilie passer vel ikke inn i en tråd hvor du skal fortelle om problemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå