Gå til innhold

Feilmelding ved install/unistall


Anbefalte innlegg

Hei

 

Det hakket endel etter at jeg installerte 1.03, så jeg bestemte meg for å avinstallere det og installere spillet på nytt. Det gikk helt fint helt til jeg skulle installere patch 1.02. Da fikk jeg feilmelding om at den ikke fant mappen til spillet. Derfor bestemte jeg meg for å avvinn. og inns. det på nytt i annen mappe. Da jeg skulle avinn. spillet, skjedde dette:

 

feil 1

 

feil 2

 

kan noen hjelpe meg?

 

PD

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahh ok,vel jeg ser ikke helt hva som er feil men hvis alt har klikket å man står der bom fast,bruker iallefall jeg å slette alt av mapper til programmet manuelt,samt gå in i på start,kjør,skriv regedit,gå inn på hkey local machine,software å finne programmet der,slette mappen der også,men vær forsiktig der så du ikke sletter noe annet,kun det som har med bf2 å gjøre,ingenting annet

 

så kan du laste ned crapcleaner http://www.ccleaner.com/ccdownload.asp installere å kjøre det også. reboot maskinen,prøv å installere det på nytt.

 

sorry for dårlig forklaring men har litt dårlig tid

 

lykke til,post om det går

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar
ahh ok,vel jeg ser ikke helt hva som er feil men hvis alt har klikket å man står der bom fast,bruker iallefall jeg å slette alt av mapper manuelt,samt gå in i på start,kjør,skriv regedit,gå inn på hkey local machine,software å finne programmet der,slette mappen der også.

 

så kan du laste ned crapcleaner http://www.ccleaner.com/ccdownload.asp installere å kjøre det også. reboot maskinen,prøv å installere det på nytt.

 

sorry for dårlig forklaring men har litt dårlig tid

 

lykke til,post om det går

Takker for svar. Skal se om det går :thumbup:

Lenke til kommentar
Altså, eneste jeg gjorde var å installere ccleaner, for så å slette alle spillets filer og mapper. Dette måtte jeg gjøre grunnet feilmelding under avinstalleringen.

Det som skjer med meg er at jeg ikke kan joine multiplayer lenger.. Så derfor ville jeg uinnstalere, for så å innstalere på nytt! Men uinnstalerings programmet bare starteropp, men stopper, som om det aldri hadde starta opp!

 

Så jeg lurer på om jeg skal gjøre det samme!

Spillet funka fint for litt siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...