Kimmeham Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Heisann! Jeg er dønn lei av WMP på pcen når jeg ikke bruker det, og det tar mye plass på hardisken. Hvordan avinstallerer man det? På forhånd takk
Zeph Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Start -> Innstillinger -> Kontrollpanel -> Legg til og fjern programmer På venstre side trykker du på knappen "Legg til\fjern Windows komponenter". Der kan du fjerne Messenger, Internet Explorer, Outlook Express, Windows Media Player med meir
Kimmeham Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Start -> Innstillinger -> Kontrollpanel -> Legg til og fjern programmer På venstre side trykker du på knappen "Legg til\fjern Windows komponenter". Der kan du fjerne Messenger, Internet Explorer, Outlook Express, Windows Media Player med meir Har prøvd det, men det går ikke
Kimmeham Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Jo takk for det du Men altså, jeg vil fjerne WMP helt fra pcen. Noen som har vært borti dette før?
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Nå har ikke jeg sjekket linken selv,men hvis du trykker på den google linken jeg la ut, så står følgende i øverste link '' UNINSTALL WINDOWS MEDIA PLAYER 9 PERMANENTLY.'' ...
Kimmeham Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jepp, den PDF filen ikke sant? Den testet jeg, men jeg bruker WMP 10, og då ble URLen du skulle SKRIVE inn i 'Kjør' ble jo feil. Edit To tanker i en og samme hjerne går aldri bra! Endret 7. oktober 2005 av Kimmeham
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 kjøpe inn i kjør? den skjønte jeg ikke ... ja ja....jeg prøvde iværtfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå