Gå til innhold

Thermaltake Silent Purepower 680W


Anbefalte innlegg

Til dere som eventuelt har planer om å kjøpe dere en Thermaltake Silent Purepower 680W PSU....ikke gjør det hvis dere ønsker å ha det stille på rommet.

 

Før jeg bestilte denne sjekket jeg alle tester og specs jeg fant. Og uansett hvor jeg leste sto det at MAX lydutslipp ville være på 17db.

Men dette er en sannhet med moderasjon. Setter du den inn i en pc som ikke bruker mye strøm, så ja.

Men i min Intel EE840, med 6 disker, 7800GTX, kraftig minne (2.2V) osv, tar den helt av, og bråker mer enn de to andre pc'ene mine tilsammen.

 

Den gamle Pentium pc'en min har ett lydutslipp på minimum 30db, mens Shuttle pc'en min har ett minimum lydutslipp på 25-35db.

begge er lydløse i forhold til Thermaltake Silent Purepower 680W PSU'en. :mad:

 

Netshop byttet PSU og testet den en del, og konklusjonen ble at den er stille så lenge man ikke belaster den noe særlig.

 

Men en PSU på 680W kjøper man jo vanligvis til en pc som faktisk trenger noen WATT :ermm: , så når de setter ett MAX lydutslipp på 17db, skulle man jo forvente 17db..... :mad:

 

Noen der ute med kraftig pc, og en PSU som kan dra mitt WATT forbruk, og faktisk er nokså stille? I alle fall så stille at kanskje CPU vifte eller skjermkort er det man hører..... :thumbup:

 

Problemet er at jeg ikke kan gå særlig under 560W....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...