Gå til innhold

hva er den beste staff\1h+offhand combo for shadow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med Witchblade? Kan en prest bruke dagger? Jeg har denne på min lock for tiden, Gandling i Scholo dropper den relativt ofte.

Pinglebolle: "Veldig bra kombo, spesielt for en warlock"

Såvidt jeg vet kan ikke en Lock bruke mace...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+dmg til priest gir så lite utbytte at det er helt idiotisk å prioritere.

Prioriterer heller stamina og intellect.

Du kan bruke Scepter of the unholy og tome of shadow force ( Frostwolf reward )

Skrevet (endret)
Hva med Witchblade? Kan en prest bruke dagger? Jeg har denne på min lock for tiden, Gandling i Scholo dropper den relativt ofte.

Pinglebolle: "Veldig bra kombo, spesielt for en warlock"

Såvidt jeg vet kan ikke en Lock bruke mace...

Hehe jepp. Jeg skrev egentlig blade of the new moon, som er en dagger, men gjorde det om til macen etterpå, siden denne er bedre. Glemte å fjerne "spesielt for en warlock".

Både macen og blade of the new moon har mer +shadowdmg enn witchblade.

Endret av Pinglebolle
Skrevet (endret)

GRendal teorien:

Han kjøpte en 60 warrior hos kompis/ebay/whatever. Hadde ikke snøring på spillet eller klassen å startet derfor en ny warrior alt.

Siden det ble for vanskelig å finne ut/prøve seg frem som alle andre går han heller på forumet å spør om sokkevalg, talentpoints og gud vet.

Etter 40 fant han ut at zerkstance + 2hand ikke funket så bra i instancer, så dropper warrior alten og gikk rett i MC med "mainen".

Med "litt" hjelp klarer han å bærge seg, men leter fortsatt etter nye utfordringer.

Nå _vurderer_ han å starte en ny ALT, og spør om semi-endgame våpen som han ikke trenger å TENKE PÅ engang før han er 55+.

Btw, til de stakkars uvitende folka som enda ikke har fått det med seg, guilden hans har tatt razorgore-->broodlord og han har Zin'rokh (han har forøvrig en warrior med full scarlet settet oppkalt etter sverdet! drit fett!) sverdet fra hakkar. (Han MS'er casters for rundt 2050 (sånn circa altså!)

Tror det skulle oppsummere det meste av info/mistanker jeg har fått fra deg her på forumet :)

Update; Grendal mistet spinal og girdle til palys (gg, horde ftw)

Endret av eXploid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...