Arve28 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Bruker outlook express hjemme. Men bilder på ting kommer ikke inn. Øverst på mailen står det da at jeg må trykke for å få frem bildene. Hvor går jeg for å slå av denne greia så bildene kommer inn. er slik på jobben med outlook 2003 også.
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Er det haket av på: Verktøy/Tools -> Options -> Les/Read -> 'Read all messages in plain text'/'Les alle meldinger i ren tekst'?
Mythos Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) I tillegg har vi Tools/Options/Security/Block images and other external content in HTML e-mail Se også her: http://support.microsoft.com/Default.aspx?kbid=883613 Edit: I Outlook 2003 finned du det under Tools/Options/Security/Download Pictures Endret 6. oktober 2005 av Mythos
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 I tillegg har vi Tools/Options/Security/Block images and other external content in HTML e-mail Ahh... har ikke det valget i min Win2000-versjon av Outlook Express.
Mythos Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 I tillegg har vi Tools/Options/Security/Block images and other external content in HTML e-mail Ahh... har ikke det valget i min Win2000-versjon av Outlook Express. Mulig det kom i XP SP2, og bare gjelder Windows XP.
Arve28 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Takk. Da skal jeg teste dette. Ser ut som det kom i SP2 og gjelder outlook express 6.0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå