Gå til innhold

LiteOn CDRW


WzUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, kjøp den! Tenke seg til at jeg betalte 3 store for en HP brenner som feilbrente en haug CD-R og RW skiver.

 

Lite-On brenneren har ALDRI gitt meg noen som helst problemer. Jeg betalte rundt 700,- for den.. Den er så bra til prisen at det er nesten en vits! :grin:

 

Det er 40x12x48 modellen jeg snakker om. Har sett den så bilig som rundt 550,-.

Lenke til kommentar

Cdfreaks.com har en kjempebra test av denne brenneren. Du finner testen på denne linken. Det er faktisk en av de mest omfattende testene av en CD brenner jeg har sett.

 

Av egen erfaring kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med denne brenneren. Den er enkel å oppgradere til 48x dersom dette skulle være ønskelig (kjekt å skryte med til naboen :smile: . Dessuten syns jeg den har fungert svært stabil. Den klarer foresten fint å kjøre på høy systembus (overklokket system), i motsetning til andre brennere jeg har prøvd.

 

Lydmessig er den vel som alle andre enheter som skal kulle lese/skrive på 48x. For å klare dette må platen svive med over 9000rpm, dette lager selvfølgelig noe lyd, noe som er vanskelig å ungå. Prisen på denne brenneren er fantastisk lav, og den er støttet 100% av alle kjente brenneprogrammer. (CloneCD, Nero, blindwrite o.s.v.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...