Siomir Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 jeg har nå kjøpt meg fable til pc, før jeg begynner skal jeg ramse opp min hardware: cpu: amd 3500+(2,2ghz) husker ikke kallenavnet til denne cpuen:/ ram: GeIL ram 512x2 dual chnl. 1024 Grafikkkrt: X800 XT med de nyeste 5,9 driverne Hovedkort: Epox 9nda3j med de nyeste chipset driverne fra nvidia! jeg har nå prøvd uten og med crack, men får den samme avarselen hver gang: "Fable.exe has encountered a problem and needs to close. we aare sorry for this inconvenience." også sjekka jeg error logen sef, men den er ikke nødvendig å skrive ned her for den er laaaaaaang!! jeg fant ut at hvis jeg satte fable.exe til compitabilitet til win 2000....da fikk jeg startet, men problemet er at jeg får ikke spilt lenge før spillet slår av og går direkte inn i windows igjen min kompis kjører dette spillet uten problemer, men han kjører annen hardware og win 2000 os. noen som har fiksa problemet eller har hørt eller har det samme problemet? på forhånd takk
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Finnes det noen patcher til spillet som du kan prøve da?
Nocturn Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 det er ikke noe patch ute å går... ta å oppdater driverne dine til lydkortet, grafikkortet og moboet...
Jarbra Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Vet det er andre som har samme problem. Bruker du windows 2000? Det er veldig lurt å oppdatere driverne.
zeox Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har akkurat samme problem. Fikk spillt det de 3-4 første gangene, men nå fungerer det ikke lengre. Har formatert nå, men har ikke fått testet det siden jeg lånte det bort da det ikke fungerte lengre.
Siomir Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 skal prøve å laste ned iso istede for å bruke orginal cd'ene, se om det blir bedre, flere som har prøvd mine cd'er og alle får samme feil beskjed.
Nocturn Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kjører du noen virusprogrammer? isåfall disable dem for en liten stund mens du prøver å starte opp spillet. Spillet skal også ha noen problemer med noen soundblaser lydkort. dette skal ordnes med nye drivere... Har også hørt at mange har fått dette til under win2000 kompabilitet... hmm skal keep you posted med hva jeg finner ut..
Deadringer Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 det fungerer fint hos meg. er et veldig bra spill
Siomir Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 Dette spillet fungerer nok, men jeg tro at feilen kan også ligge i cd'en har vært borti det samme før, men et intrigert lydkort kan være hele årsaken til at den ikke vil, jeg kjørte den under 2000 komp. da fikk jeg advarsel som klaget på error i over lyd og video, men skjerkortet mitt vet jeg at det ikke er noe galt med, men jeg har et intrigert lydkort.....som i og for seg er dritt egentlig. dessuten har spillet en smal margin når det kommer til støtte av div. hardware.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå