Gå til innhold

gode steder for forhåndsbestilling av xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ikke anbefalt å handla hos komplett.no azz... Bruk MPX... har bare hatt dårlige erfaringer av komplett. Har solgt meg feile varer, og vil ikke medgi skyld... har bestilt 18 deler derifra, 14 av disse har vært feil. Når jeg shipper dem tilbake, så får jeg fuckings feil vare tilbake igjen.... og de nekter å gi meg rett tilbake... Fuckings komplett.no.... håper virkelig de går konken... Dårlig kundeservice har de også... Har allerede noen saker inne hos forbrukerombudet med dem.. Men hey alle kan gjøre feil, det er ok2k, men å gjøre feil 14 ganger... F.eks. en gang så bestilte jeg creative 6100 (6.1 surround anlegg..), så var det noe tull med outputen på suben, så den måtte shippet tilbake. Før jeg shippa den tilbake, så lagde jeg ett veldig lite merke i subben, slik at jeg ville vite om det var den samme eller en anna jeg fikk tilbake.. Etter 2 uker i ventning så fikk jeg endelig suben tilbake med dette brevet:

 

Sitat "Vi fant ut hva som var feil med suben din, og erstattet denne med en ny en.." sitat slutt...

 

Vel denne suben var ihvertfall den samme, pga merket var der enda... Så face komplett.no... Men uansett så ringte jeg komplett.no og sa dette, og de benektet dette på tro og ære. Så dermed tok jeg kontakt med creative, der de ble sjokkert over den elendige behandlingen av kunder og behandlingstiden til komplett.no. Så de ringte komplett.no og kjefta de huden full, jeg fikk en tlf med beklagelser etc. og Creative shippa meg en nytt anlegg for ingenting. MERK CREATIVE sendte meg nytt, ikke komplett. Og det ble shippa fra dublin og kom noen dager etterpå med tollpost globe på døra. Hvor dagen før leveransen ble gjort så ringte creative meg om hvordan jeg skulle gjøre det med anlegget for å få best ytelse av det etc. samt dagen etter jeg hadde fått anlegget om jeg var fornøyd med det. Sweet sier jeg bare. Creative for the win...

 

ok det var 1 av 14 historier...

 

En annen jeg kan trekke frem var når jeg bestilte deler til pcen min angående hovedkortet, skjermkort, cpu og ram var defekt (YAY! fucking nice one komplett.no)... MEN! jeg fikk ikke sendt alt tilbake med en gang, pga deres policy ville ikke tillate at jeg shippa mer enn 3 deler om gangen... yay! nice, så jeg måtte først shippe ned ram, cpu og mobo får så etterpå å sende ned skjermkortet mitt... (så dumbass at det er helt utrolig)... så når jeg fikk mobet tilbake så fikk jeg ikke samme mobo, jeg fikk ett mobo som kostet 1300 kr mindre, pluss at det var demo brukt (what the fuck liksom)... herregud kan de liksom bare si at de driter mer i kunder? Cpuen fikk jeg ikke byttet pga de mente jeg hadde overklokka den og brent den... yeah right nice one komplett.no legg skylda på meg, jeg vet at dette ikke var min feil... så jeg måtte kjøpe ny cpu... fuckings lameasses... Ramen fikk jeg bytta... WOOOHOO!! serriøst komplett.no greide å bytte det... Skjermkortet ville de ikke bytte, pga de hadde teste det og det funka fint hos dem... Jeg fikk det merkelig nok ikke til å fungere... Så det jeg gjorde var å ta kontakt med min far som er IT-konsulent og har god kontakt med dem, og fikk han til å shippe den inn. Det som skjedde var at han fikk en SVÆR skaderapport på skjermkortet og fikk tilsendt ett nytt og bedre skjermkort, pluss litt anna smøring... YAY NICE ONE KOMPLETT.NO!...

 

Det var historie 2 av 14...

 

Vel jeg gidder ikke å sitte å erge meg mer over dem.. Bare vil advare dere andre for denne ELENDIGE kundebehandlingen... Håper virkelig at komplett.no vil gå konk og hvis jeg kan gjøre noe med det så gjør jeg det gladelig...

Lenke til kommentar

vel ikke for min del :p tipper de har noe imot meg... men jaja så lenge de skal oppføre seg på den måten så gidder ihvertfall ikke jeg å handle noe mer hos de ;) Men de vokser og vokser..... vel mitt korstog mot komplett.no fortsetter :p

 

www.mpx.no = Gull :thumbup:

www.psdata.no = Gull og kjempe kundeserice :thumbup::thumbup:

www.netshop.no = Gull og veldig god hardware support :thumbup:

 

men etter min mening så er psdata den beste hardware shopen, de er litt dyrer og kanskje har ikke det beste utvalget. Men du betaler kanskje 50 kr mer, men da får du serriøst igjen pengene på service, og 50 kr er det verdt når man kommer i en kjip situasjon og en del er ødelagt.

 

Vel vet at detter er litt off topic og bekalger dette...

Lenke til kommentar
www.netshop.no = Gull og veldig god hardware support
Helt enig der, har bestilt deler ca 6-7 ganger derfra, en gang opplevde jeg at doom3 cd'en min eksploderte i cd-rommen, å jeg kontaktet netshop om det, spillet var bestilt fra Gamesmix, Netshop sa at de skulle kontakte gamesmix, og alt gikk bra! Fikk nytt spill i posten et par uker senere... :)
Lenke til kommentar
Ville ikke anbefalt å handla hos komplett.no azz... Bruk MPX... har bare hatt dårlige erfaringer av komplett. Har solgt meg feile varer, og vil ikke medgi skyld... har bestilt 18 deler derifra, 14 av disse har vært feil. Når jeg shipper dem tilbake, så får jeg fuckings feil vare tilbake igjen.... og de nekter å gi meg rett tilbake... Fuckings komplett.no.... håper virkelig de går konken... Dårlig kundeservice har de også... Har allerede noen saker inne hos forbrukerombudet med dem.. Men hey alle kan gjøre feil, det er ok2k, men å gjøre feil 14 ganger... F.eks. en gang så bestilte jeg creative 6100 (6.1 surround anlegg..), så var det noe tull med outputen på suben, så den måtte shippet tilbake. Før jeg shippa den tilbake, så lagde jeg ett veldig lite merke i subben, slik at jeg ville vite om det var den samme eller en anna jeg fikk tilbake.. Etter 2 uker i ventning så fikk jeg endelig suben tilbake med dette brevet:

 

Sitat "Vi fant ut hva som var feil med suben din, og erstattet denne med en ny en.." sitat slutt...

 

Vel denne suben var ihvertfall den samme, pga merket var der enda... Så face komplett.no... Men uansett så ringte jeg komplett.no og sa dette, og de benektet dette på tro og ære. Så dermed tok jeg kontakt med creative, der de ble sjokkert over den elendige behandlingen av kunder og behandlingstiden til komplett.no. Så de ringte komplett.no og kjefta de huden full, jeg fikk en tlf med beklagelser etc. og Creative shippa meg en nytt anlegg for ingenting. MERK CREATIVE sendte meg nytt, ikke komplett. Og det ble shippa fra dublin og kom noen dager etterpå med tollpost globe på døra. Hvor dagen før leveransen ble gjort så ringte creative meg om hvordan jeg skulle gjøre det med anlegget for å få best ytelse av det etc. samt dagen etter jeg hadde fått anlegget om jeg var fornøyd med det. Sweet sier jeg bare. Creative for the win...

 

ok det var 1 av 14 historier...

 

En annen jeg kan trekke frem var når jeg bestilte deler til pcen min angående hovedkortet, skjermkort, cpu og ram var defekt (YAY! fucking nice one komplett.no)... MEN! jeg fikk ikke sendt alt tilbake med en gang, pga deres policy ville ikke tillate at jeg shippa mer enn 3 deler om gangen... yay! nice, så jeg måtte først shippe ned ram, cpu og mobo får så etterpå å sende ned skjermkortet mitt... (så dumbass at det er helt utrolig)... så når jeg fikk mobet tilbake så fikk jeg ikke samme mobo, jeg fikk ett mobo som kostet 1300 kr mindre, pluss at det var demo brukt (what the fuck liksom)... herregud kan de liksom bare si at de driter mer i kunder? Cpuen fikk jeg ikke byttet pga de mente jeg hadde overklokka den og brent den... yeah right nice one komplett.no legg skylda på meg, jeg vet at dette ikke var min feil... så jeg måtte kjøpe ny cpu... fuckings lameasses... Ramen fikk jeg bytta... WOOOHOO!! serriøst komplett.no greide å bytte det... Skjermkortet ville de ikke bytte, pga de hadde teste det og det funka fint hos dem... Jeg fikk det merkelig nok ikke til å fungere... Så det jeg gjorde var å ta kontakt med min far som er IT-konsulent og har god kontakt med dem, og fikk han til å shippe den inn. Det som skjedde var at han fikk en SVÆR skaderapport på skjermkortet og fikk tilsendt ett nytt og bedre skjermkort, pluss litt anna smøring... YAY NICE ONE KOMPLETT.NO!...

 

Det var historie 2 av 14...

 

Vel jeg gidder ikke å sitte å erge meg mer over dem.. Bare vil advare dere andre for denne ELENDIGE kundebehandlingen... Håper virkelig at komplett.no vil gå konk og hvis jeg kan gjøre noe med det så gjør jeg det gladelig...

Jeg har bestilt utrolig mye fra komplett opp gjennom årene og har aldri opplevd noen problemer med de. Men jeg har hørt endel historier om kundeservicen til komplett.

 

Kanskje jeg har hatt utrolig flaks og du utrolig uflaks.

 

Men tror jeg skal roe meg med å bestille fra dem fra nå av. Bestilte nettopp en pc til brodern der det eneste jeg kjøpte hos dem var hovedkortet fordi PSdata ikke fikk dem inn får 20. oktober. Komplett er som regel mye dyrere enn de fleste andre butikker også. Slik var det ikke før når de var mye mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...