Sponis Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) den siste tiden har eg tatt litt /who i de forskjellige battlegroundene fleire ganger for dagen forå sjekke om det er folk der. Har prøvd på de to high-populatede serverene som eg har mine main characters på. På Dunemaul har eg fortsatt ikkje sett et menneske under lvl 60 i noken av battlegroundene den siste tiden, og det er ikkje akkurat masse lvl 60 heller. På Daggerspine er det nesten aldri folk under lvl 60 i battlegroundene, i AB er det ganske ofte lvl 60s, i AV er det avogtil, og i WSG er det ca aldri. Kva har skjedd med battleground? Husker tiden rundt den ble lansert og det stod 100+ folk utenfor kver BG instance og det var 10+ BG servere oppe. Er det slik på andre servere også? Eg har tenkt tanken at kanskje de skulle lansert felles BG servere for heile europa, da ville de hvertfall blitt letter å få nok folk. Endret 5. oktober 2005 av Goz
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 på haumarush, alliance er det nesten alltid 1-2 grupper med lvl 60 på og en sjelden gang de under, mens av er alltid oppe virker det som og basin, tja, har sett det en gang eller no den siste tia.
Osc4r Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Dette er på grunn av de nye inndelingene i WSG og AB (AV er som den alltid har vært) 20-29 30-39 40-49 50-59 60 Har også blitt sånn at /who funksjonen bare viser de som er i "ditt" instance.
StarGazer Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Battlegrounds har ødelagt pvp i wow. For det første er den i instancer, of for det andre er det kun farming det dreier seg om. Ikke krig eller erobring av land. Etter AB kom, så husker jeg ikke engang hvor Alterac valley ligger, nesten. Og er du ikke lvl 60, så er BG verre en en fergekø til kinsarvik 2.juledag.
A|3x Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Battlegrounds har ødelagt pvp i wow. Honor system har ødelagt pvp i wow.
aemil Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 På Burning Blade var mange BG instances i starten, men WSG ble etterhvert ødelagt av fixed groups som vant hele tiden, og da gadd ikke de som ikke hadde 3 healbots med seg å kjøre det lenger. Var mange AV'er, men det ble bare kjedelig når det ble fixed der og. Etterhvert så bytta Horde og Alliance på å vinne hver sin runde, og når AB kom så slutta folk med AV helt. Har kommet litt tilbake igjen nå da ...
OscarWoHA Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 WSG er et fremmedord på servern jeg spiller på atm. Eneste det går i er AB og AV. Skulle gjerne hatt noen av WSG-rewardene. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå