Gå til innhold

Resistance og warlock-curses

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det uhyggelig artig med warlocken min nå, og lurer på et par ting angående shadow/elementals-curses.

På level 56/60 reduserer de shadow+arcane/fire+frost-resistance med 75. Hvis folk har, tja, 25 resistance mot en av dem, vil de da få -50 resistance og dermed ta ekstra skade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har det uhyggelig artig med warlocken min nå, og lurer på et par ting angående shadow/elementals-curses.

På level 56/60 reduserer de shadow+arcane/fire+frost-resistance med 75. Hvis folk har, tja, 25 resistance mot en av dem, vil de da få -50 resistance og dermed ta ekstra skade?

ja.

Skrevet

Som folk sier blir det BALANSERT i patch 1.9, men ja, CoE og CoS kan redusere nå.

Jeg har forresten fått over 500 ekstra damage fra CoS.

Maxdamage gjort med normalhit med shadowbolt: 1925 - crit: 3236 :D

Skrevet

- Resistance har en sjanse til å gi resist motsatt vei.

Du kan resiste 25% 50% 75% og 100%, Dette kan også gjøres motsatt vei, som vil gi 25% mer 50% 75% eller 100%.

Dette er det som gir shadowbolts mer damage, hvis de "resister".

Dette blir nerfa i 1.9, vet ikke hvorfor. Blizz sa det var en bug med vulnerability damage, men dette er garantert løgn. De gidde oss netopp combat log med Vuln dmg. :|

I 1.9 blir det en flat bonus, som enda ikke er known. Blir vel noe crap som "Up to 20 damage"

Men nå funker det på frost, siden CoE hjalp ikke på frostspells fra mage før patchen. Funka på frostwand though.

Blir morro å se hva blizzard får til...

Skrevet

Funka ikke på frost spells til mage pga. at frost spells har snare effect.

Den engative reisisten hjalp bare på snare effekten, men ikke på dmg.

Merkelig med den kjærligheten mage har fra blizz, at det ikke ble fikset før.. merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...