FJERNET111 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hehe husker med gru tilbake til den tiden jeg spilte Planetarion... Var alltid slit å være med i den beste guilden i spillet (Legion). WoW tar opp mer enn nok tid og anbefaler ingen å starte opp med et så tidkrevende spill som Planetarion
Crispin Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hehe husker med gru tilbake til den tiden jeg spilte Planetarion... Var alltid slit å være med i den beste guilden i spillet (Legion). WoW tar opp mer enn nok tid og anbefaler ingen å starte opp med et så tidkrevende spill som Planetarion 5022825[/snapback] Må egentligt si meg enig i det, men det er så usannsynligt moro og lett og bli hekta på
notalive Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Siden norwegian mafia ble nevt vil jeg si Londinim, det er sålangt det beste spiller jeg har prøvd. www.londinivm.com Trenger forresten flere medlemmer i Pantheon, join oss
notalive Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Det er det beste jeg har prøvd sålangt, bare man finner en bra tribe, en organisert en. ( slik som den jeg er i )
Karl-Peder Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 OT: Orddeling kan føre til uforståelige setninger. "lamme lår", hvem vil ha lamme lår til middag?Kyllingbiter - "jippi, vi skal ha kyllingbiter til middag." Kylling-biter - "se, jeg har fått en kylling-biter, blir ikke plaget med uønskede kyllinger mer." Kylling biter - "pass opp, kylling biter, au, au!" "Tunfisk biter i vann", "Makrell biter i tomat"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå