haa.kulb Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Er så utrolig skuffa over Bf 2 Nr1: Alle fly og helikoptre er så bortinatta urealistiske å fly. Nr2: Det er mindre stabilt en windows maskin med 500 forskjelige virus på. nr3: De greier ikke og lage oppgraderinger som faktisk funker til den. Nei, jeg kommer til og fortsette og spille vietnam. Endret 5. oktober 2005 av haa.kulb
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 fint at du deler din opplevelse med verden...skjønt jeg tipper det mest er patchproblemfurstrasjoner det er snakk om...
haa.kulb Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Det også, men selv når det funker er det heeeelt urealistisk og fly... Vietnam lignet i allefall Endret 5. oktober 2005 av haa.kulb
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ok. på hvilken måte?(må innrømme at jeg ikke gadd å fly mye heli på BFV)
orjanos3.16 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det også, men selv når det funker er det heeeelt urealistisk og fly... Vietnam lignet i allefall Nå har vel aldrig BF2 gitt seg ut for å være en flysimulator, men et actionspill. Realistisk flyvning i et actionspill høres ikke bra ut spør du meg. Og problemene du har med ustabilitet er nok pga maskinen din, ikke selve spillet.
MistaWu Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Så det er mer realistisk å fly i bfv mener du? Helikopter og fly oppfører seg meg realistisk i bf2 (Med untak av latterlig lav maks høyde).
haa.kulb Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 På BFV kunne en lett kverke folk som gikk runt på bakken, men det er nesten umulig nå. Bare du setter nesen så vit nedover på helli suser det over hele mappet. Fly er litt bedre men der er det fult med raketter som har sin helt egen vilje...
orjanos3.16 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 På BFV kunne en lett kverke folk som gikk runt på bakken, men det er nesten umulig nå. Bare du setter nesen så vit nedover på helli suser det over hele mappet. Fly er litt bedre men der er det fult med raketter som har sin helt egen vilje... Krever bare øvelse. Selv har jeg aldrig lært meg å fly skikkelig, men har kamerater som flyr som guder uten problem.
haa.kulb Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg synes i vertfall vietnam var mye bedre, og myyye mer stabilt.... Desuten slapp man og lete runt på nette i timer bare for og få det til og funke... Endret 5. oktober 2005 av haa.kulb
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 håper det er heli du klager på når det gjeldre å treffe folk på bakken når du klager på realismen. vet du hvor mye det skal til for å treffe en person med mitraljløsen på ett fly i virkeligheten? Vel..det er en grunn til at det ikke blir praktisert, for å si det slik...
MagnusNus Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Er så utrolig skuffa over Bf 2 Nr1: Alle fly og helikoptre er så bortinatta urealistiske å fly. Nr2: Det er mindre stabilt en windows maskin med 500 forskjelige virus på. nr3: De greier ikke og lage oppgraderinger som faktisk funker til den. Nei, jeg kommer til og fortsette og spille vietnam. Hvordan vet du at det er urealistisk å fly i bf2 da? har du testa eller bare "trur" du.. Det virker ikke ustabilt på dataen min da.
(ODIN) Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 skjønner frustrasjonen,det er faktisk mange som har problemer med dette spillet,og etter 3 patcher skulle man tro at dice kunne få det til men dengang ei,det er så mye mangelfullt her at det er ikke rart gamere river av seg håret.
Xder Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Er det en ting som er sikkert så er det at det er for lett å treffe folk med fly..
Hans Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei, jeg kommer til og fortsette og spille vietnam. hmmm... haa.kulb, bare å sende bf2 dvden med cd-key i posten til meg? jeg bynner å bli litt lei av demoen, hehe...
Andersios Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg har min egen klan men er på nippet til og slutte men BF 2 mange ganger! Det er så forbaska mye bugs med spillet og til tider umulig og få tak i kjøretøyet du er god i Endret 5. oktober 2005 av Andersios
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har min egen klan men er på nippet til og slutte men BF 2 mange ganger! Det er så forbaska mye bugs med spillet og til tider umulig og få tak i kjøretøyet du er god i Er det så utrolig masse bugs nå da? Jeg har hvertfall ikke lagt merke til noen ennå da... men det kan godt hende det bare er meg... Skjønner vel egentlig ikke all denne negativiteten rundt den nye patchen.. Først så er det uhorvelig mye klaging på at den aldri kommer, som for så vidt er helt ok... Men når den først kommer, nei - da er den ikke bra nok Ganske sjelden man klarer å fikse alle feilene det er snakk om faktisk...
haa.kulb Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Ikke bugs?.. Tja, det er jo noen bare her på forumsia som har hatt problemer da....
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Altså, BF2 er da vel ikke så galt som folk skal ha det til? Jeg har iallefall ikke hatt noen store problemer. Riktignok ønsker jeg meg litt mer realsime i fly / heli, kanskje styre throttle / colli individuelt i chopperet osv men da blir det vel bare krasj etter krasj med helis da det er få som faktiskt klarer å fly godt slik chopperne er den dag i dag. Bugs er det nok av ja, selv etter ny patch. Leger man seg "i" artilleriet for å reppe har jeg faktiskt dødd helt uten videre selvom arty ikke var i bruk. Jeg har også fått et slags sidespeil på Z-10 som egentlig bare er stygt... Skikkelig bug som ikke har blitt fjernet. Og favorites menyen nå er jo bare stygg, serverene flyr hit og dit når du refresher fordi de sorteres etter ping hos meg, kan ikke velge noe annet. Men alt i alt er det ikke så galt syns nå jeg da, ingame opplevelsen er fin om man ser bortifra enkelte bugs noen ganger. Min mening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå