iStephano Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) hehe du greier det til slutt, etter og ha nesten mista musa i gulvet tusen ganger siden jeg blir så ivrig når jeg skal ta sånne unnamanøvere så får du teknikken hehe Men hvordan er det og spille med `spak` er det mye bedre? Endret 8. oktober 2005 av BanAnus
kenneth11 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 hehe du greier det til slutt, etter og ha nesten mista musa i gulvet tusen ganger siden jeg blir så ivrig når jeg skal ta sånne unnamanøvere så får du teknikken hehe Men hvordan er det og spille med `spak` er det mye bedre? til slutt ja... BTW, er det bare meg eller funker ikke phalanxene bedre enn før?
iStephano Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 hehe så bra, min er vel maks 3 hehe, å det var med flaks Skulle teste hvordan det og droppe bomber funka så da slapp jeg 2 da... BANG sa det under meg og jeg traff tydelighvis fiendens bil med dem i hehe sånt er gøy tips til alle infantrister: Ikke stå i nærheten av tanks når fly er i nærheten hehe sa bra, iallefall hvis dere ser Kenneth11 eller BanAnus_The_Only flyvende over dere
kenneth11 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 hehe så bra, min er vel maks 3 hehe, å det var med flaks Skulle teste hvordan det og droppe bomber funka så da slapp jeg 2 da... BANG sa det under meg og jeg traff tydelighvis fiendens bil med dem i hehe sånt er gøy tips til alle infantrister: Ikke stå i nærheten av tanks når fly er i nærheten hehe sa bra, iallefall hvis dere ser Kenneth11 eller BanAnus_The_Only flyvende over dere brukernavnet mitt i BF2 er kenneththegreat men uansett.. i dag var jeg så uheldig at jeg mista styringen over en Kinesisk CP, og den nærmeste vi hadde var på den andre siden av "hesteskoen". Jeg kan jo selvfølgelig ikke svømme bort (er selvfølgelig folk med angrepsheli som skal prøve å sprenge alle båter som kommer i nærheten av øya), så jeg bestemmer meg for å gå til fots. Ved å gjemme meg nesten overalt, så får jeg 12 kills før flyplassen, og 5 på den andre siden
MrLee Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 eller, jeg tar jo to bombruns pr load, men jeg treffer som regel bare på det ene...må uppe presisjonen min
kenneth11 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 eller, jeg tar jo to bombruns pr load, men jeg treffer som regel bare på det ene...må uppe presisjonen min det er det som er fordelen med å slippe alle på en load, mer sjanse for flere kills
MrLee Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) ja, men tenk... mer presisjon = 1 bombe, samme kills som med 2... to bombingruns *Drømme* Endret 8. oktober 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 ja, men tenk... mer presisjon = 1 bombe, samme kills som med 2... to bombingruns *Drømme* så lenge jeg får noen kills så bryr jeg meg ikke om hvor høy presisjonen min er er jo bare å reloade vet du
kenneth11 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Skrevet 8. oktober 2005 et av mine mer vellykkede kamikazeangrep
Bjorn Ole Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Første gangen jeg spilte Wake var det litt surt og dumt å spille. Men i dag derimot, så hoppet jeg på Battlefield.no 10#, jeg ble med i en Norsk VoIP gjeng. Hoppet in et kina fly, og bare vinner som bare det. Neste rundet stjeler gjengen en BlackHawk, og bare ruler vilt, jeg fikk Veteran Special Ops Badge for det. Neste runden så spawnet jeg som sniper, (trykte feil kit). Hoppet in i et fly. Drepte utrolig mange, og fikk Veteran Sniper Badge, litt kult da
Supervisor Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Så fint for deg. Prøv å spille som USA (uten fly). Ikke så mye morsomt, nei....
MrLee Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 uten fly? de har da to fly de også... tre hvis de klarer å ta luftstripa-..
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Men å stå på hangaren å kope er jo ikke spesielt gøy. Det er ikke altid like lett å ta et cp på øya.
kenneth11 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Men å stå på hangaren å kope er jo ikke spesielt gøy. Det er ikke altid like lett å ta et cp på øya. det er det ikke nei, men det er fortsatt moro å fly F-35 og slippe noen bomber på alle stakkarene som venter på at vi skal komme
MrLee Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 men. Og dette irriterer meg grenseløst. Det er fighterene's oppgave å holde hverandre opptatt, sånn at de ikke bomber bakkepersonell for mye. altfor mange piloter har ikke helt fattet dette. Derfor blir de lett bytte for motstanderen, som går etter flyet først, deretter bakkepersonell når flyet er eliminert. :/
kenneth11 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 men. Og dette irriterer meg grenseløst. Det er fighterene's oppgave å holde hverandre opptatt, sånn at de ikke bomber bakkepersonell for mye. altfor mange piloter har ikke helt fattet dette. Derfor blir de lett bytte for motstanderen, som går etter flyet først, deretter bakkepersonell når flyet er eliminert. :/ men får man en J-10 på halen er det vel bare å gjøre en unnamanøver
kenneth11 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 5 kills på 2 kamikazetokt i dag ny rekord
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 5 kills på 2 kamikazetokt i dag ny rekord Ork da kamikazewhore. Du er vel en sånnen som tar sikte på backhawks i lufta og du? Men for å være ærlig syns jeg du burde kutte ut kamikaze greiene dine, er bare irriterende å se på.
kenneth11 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 5 kills på 2 kamikazetokt i dag ny rekord Ork da kamikazewhore. Du er vel en sånnen som tar sikte på backhawks i lufta og du? Men for å være ærlig syns jeg du burde kutte ut kamikaze greiene dine, er bare irriterende å se på. er av den typen ja, men sånn ca. hver 15. flytur er kamikazeflygning. Resten er å bombe tanks BTW, hva synes du om endringene jeg gjorde på smilien
MrLee Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) men. Og dette irriterer meg grenseløst. Det er fighterene's oppgave å holde hverandre opptatt, sånn at de ikke bomber bakkepersonell for mye. altfor mange piloter har ikke helt fattet dette. Derfor blir de lett bytte for motstanderen, som går etter flyet først, deretter bakkepersonell når flyet er eliminert. :/ men får man en J-10 på halen er det vel bare å gjøre en unnamanøver jo, men du har vel sett hvor mange idioter som faller for fristelsen til å slippe ett par bomber så fort de har tatt en U sving og tror FI flyet på magisk vis ikke er der lenger...elsker sånne motstandere... Men nå du ikke får flyet og en annen idiot på laget ditt får det og oppfører seg slik så er det et forbanna herk. Da har bakkepersonell plutselig mer fly, blackhawks og cobras over seg enn de klarer å takle..bare fordi ingen av dem trenger å være redde for å bli skutt ned av fiendlige fly... Endret 9. oktober 2005 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå