IBalic Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Sitter på lan nå og av en eller annen merkelig grunn henger cs seg etter bare et par minutters spilling. Jeg har absolutt ingen peiling på hva problemet er, så hvis noen av dere vet om mulige årsakerså hadde det vært utrolig fint. Bare kom med forslag på hva problemet kan være. Spillet er altså counter-strike 1.6 på steam. Ser frem til svar.
nree Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har du SP2? Søkt etter virus, spyware og adaware?
danilovic Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har du SP2?Søkt etter virus, spyware og adaware? Hørt at Adaware kan være jævlig skummelt å ha på PC-en, ja.
slapp_jaevel Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 prøv å scan med trendmicro.no lrns, det funker evig. til meg iaf
bokhylle Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Er på LAN nå jeg og. Vi får noen gange ERROR: NO ERROR. hehe.
-Raistlin- Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 net_sendpacketerror :no error mener du vel? det betyr at du ikke er tilkoblet lan
danilovic Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Dere spiller med deres egne gyldige kontoer, ja? Fungerer nettverket stabilt ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå