Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hallo. Jeg vet det har vært uttallige tråder om dette, men sider jeg ikke helt får søk funsjonen til å fungere, lager jeg en ny en. Jeg er (unskyld uttrykket) møkk lei av MSN Messenger, pga. ressusbruk, plutselig logger jeg av og på, ustabil, den har alt for mange funsjoner, og mye mer. Den ser heller ikke ut sånn som jeg ønsker (selv om det ikke er det viktigste) Jeg er da på leting etter en erstattning til MSN Messenger, som gjærne står i stil til xp stylen min, dog det ikke er det viktigste. Jeg har prøvd både Gaim og Trillian, men falt tilbake på MSN Messenger, pga... I trillian fikk jeg ikke til å bytte nick. Hadde jeg fått til det, og funnet et skinn som passer til xp stylen min, hadde jeg nokk gått for den. Gaim skjønte jeg ikke helt :S Jeg hadde nokk gjort det hvis jeg ville, men jeg likte den ikke. Er det noen andre muligheter? Har hørt om noe som heter Mirranda IM, er dette en mulighet *søke på google*? Takker for svar.
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 aMSN <3 Glemte å si at jeg har prøvd aMSN. Likte ikke det heller, pga det hender den klikket slik at det åpnet seg et samtalevindu til alle som var pålogget... Dette skjedde flere ganger
ikkeno Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Bruker selv dmsn og er veldig fornøyd. Jeg slipper å se de store .gif ikonene som folk sender, tabbed chat og det er mye ryddigere. Mitt oppsett ser slik ut: EDIT: dmsn heter nå Mercury Endret 4. oktober 2005 av ikkeno
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Bruker selv dmsn og er veldig fornøyd. Jeg slipper å se de store .gif ikonene som folk sender, tabbed chat og det er mye ryddigere. Mitt oppsett ser slik ut: EDIT: dmsn heter nå Mercury Laster ned Mercury nå.. Så grei ut.. Men om jeg liker den.. det gjenstår å se.. kansje jeg har blitt så vandt til MSN Messenger, at jeg ikke kommer meg bort fra den
Martin A. Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 aMSN <3 Glemte å si at jeg har prøvd aMSN. Likte ikke det heller, pga det hender den klikket slik at det åpnet seg et samtalevindu til alle som var pålogget... Dette skjedde flere ganger Det klikker ikke, den bare åpner et vindu når noen i den andre enden gjør det. Kanskje en liten bug, ettersom den da åpner et vindu til alle som viser de som kobler til.
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 aMSN <3 Glemte å si at jeg har prøvd aMSN. Likte ikke det heller, pga det hender den klikket slik at det åpnet seg et samtalevindu til alle som var pålogget... Dette skjedde flere ganger Det klikker ikke, den bare åpner et vindu når noen i den andre enden gjør det. Kanskje en liten bug, ettersom den da åpner et vindu til alle som viser de som kobler til. @ M4rTiN: Ok.. @ ikkeno: Hvordan fikk du tabbene dine til å stå siden av værandre? Mine kommer over værandre, noe jeg ikke likte.. @ ALLE: Jeg tror jeg ble fornøyd med mercury, men tar gjærne i mot andre tips..
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 aMSN <3 Glemte å si at jeg har prøvd aMSN. Likte ikke det heller, pga det hender den klikket slik at det åpnet seg et samtalevindu til alle som var pålogget... Dette skjedde flere ganger Det klikker ikke, den bare åpner et vindu når noen i den andre enden gjør det. Kanskje en liten bug, ettersom den da åpner et vindu til alle som viser de som kobler til. @ M4rTiN: Ok.. @ ikkeno: Hvordan fikk du tabbene dine til å stå siden av værandre? Mine kommer over værandre, noe jeg ikke likte.. @ ALLE: Jeg tror jeg ble fornøyd med mercury, men tar gjærne i mot andre tips.. Etter mer testing falt jeg igjen tilbake på MSN Messenger Tror jeg har blitt tatt av msn messenger syndromet.. :/
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 (endret) jeg er tatt av trillian syndromet Valgte å gi trillian en ny sjangse.. Men hvordan bytter jeg nick?? Og hvor kan jeg finne skins til Trillian V 3.1? Skulle helst hatt et cleant hvitt skin.. med mac style.. (kjører xp da.. hvis det har noe å si) EDIT: Og er det mulig å ha personelig bilde, sånn som i msn messenger? Endret 4. oktober 2005 av Hrisebro
Firesky Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 jeg er tatt av trillian syndromet Valgte å gi trillian en ny sjangse.. Men hvordan bytter jeg nick?? Og hvor kan jeg finne skins til Trillian V 3.1? Skulle helst hatt et cleant hvitt skin.. med mac style.. (kjører xp da.. hvis det har noe å si) trykker på den prikken under avataren/bildet og velger set display name
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 jeg er tatt av trillian syndromet Valgte å gi trillian en ny sjangse.. Men hvordan bytter jeg nick?? Og hvor kan jeg finne skins til Trillian V 3.1? Skulle helst hatt et cleant hvitt skin.. med mac style.. (kjører xp da.. hvis det har noe å si) trykker på den prikken under avataren/bildet og velger set display name Takk.. Men det var ikke noen avatar der :S Hvordan får jeg det ? Da tenker jeg på det som tilsvarer personelig bilde i MSN Messenger..
Firesky Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 jeg er tatt av trillian syndromet Valgte å gi trillian en ny sjangse.. Men hvordan bytter jeg nick?? Og hvor kan jeg finne skins til Trillian V 3.1? Skulle helst hatt et cleant hvitt skin.. med mac style.. (kjører xp da.. hvis det har noe å si) trykker på den prikken under avataren/bildet og velger set display name Takk.. Men det var ikke noen avatar der :S Hvordan får jeg det ? Da tenker jeg på det som tilsvarer personelig bilde i MSN Messenger.. det er vel et standard bilde der som du kan trykke på så kan du bytte bilde
Håvard Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 det er vel et standard bilde der som du kan trykke på så kan du bytte bilde Nei.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå