Gå til innhold

Starte ny caster alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Druid  Priest  Mage    Warlock

 

Er det ikke de?

Jeg tenkte mest på bare caster, så det blir ikke druid og det har jeg vært før og.

 

Men uansett... vær priest! De blir gøyale ettervhert og du får INGEN problemer med å skaffe gruppe til instance. Forresten...start på bloodscalp.

 

Skal starte på Bloodfeather.

Endret av Limited_Edition
Lenke til kommentar

Jeg digger presten min, og grunnene til det er:

 

- Masse skade

- Den beste healingen i spillet

- Du trenger aldri å finne grupper, gruppene finner deg

- Genial solo-kapasitet

- En av de beste pvp-klassene

- Populære i end-game

- En forholdsvis "billig" klasse, da du ikke er så forbanna item dependant.

Lenke til kommentar

Ved level 60 vet de fleste at shadowspeccet prest er blant de vanskeligste å slå i pvp.

 

Problemet er at du må velge mellom enten shadowprest som smelter fjes eller healbot.

 

-Det er få guilder som vil ha en shadowspecet prest, i allefall hvis guilden skal farme MC/BWL.

-Det kan bli dyrt å betale 50 gull for respec. hver gang du skal ta dueller.

-En prest gjør mer nytte for seg i mass pvp ved å heale.

-De fleste items med "class: priest" på har kun +healing done by spells...

 

Alt i alt er det vel kun i duels og 1 mot 1 situasjoner hvor prester er best som shadowspeccet. Beklager prester, dere er ment som support, ikke damagedealere.

Lenke til kommentar
Ved level 60 vet de fleste at shadowspeccet prest er blant de vanskeligste å slå i pvp.

 

Problemet er at du må velge mellom enten shadowprest som smelter fjes eller healbot.

Heldigvis skal Blizzard justere talentsene ved en av de kommende patchene, slik at man kan være en god blanding. Håper virkelig at de ikke nerfer priesten, selv om en shadowpriest's overlevelsesevne i solo instacing er ektrem (Bare muligens slått av paladin).

 

Shadowpriest eier også i PvP. Eneste klassen jeg sliter litt mot, er huntere.

Lenke til kommentar
Ved level 60 vet de fleste at shadowspeccet prest er blant de vanskeligste å slå i pvp.

 

Problemet er at du må velge mellom enten shadowprest som smelter fjes eller healbot.

 

-Det er få guilder som vil ha en shadowspecet prest, i allefall hvis guilden skal farme MC/BWL.

-Det kan bli dyrt å betale 50 gull for respec. hver gang du skal ta dueller.

-En prest gjør mer nytte for seg i mass pvp ved å heale.

-De fleste items med "class: priest" på har kun +healing done by spells...

 

Alt i alt er det vel kun i duels og 1 mot 1 situasjoner hvor prester er best som shadowspeccet. Beklager prester, dere er ment som support, ikke damagedealere.

Det er nettopp dette som totalt ødelegger priest. At for å være med i Ony/MC/BWL så må vi være Disc/Holy specced. Og dermed suger vi i alt annet en å være i gruppe.

 

Lvl 1 - 60 (fra startområdet til UBRS) så er alt konge. Man har ingen problemer med å få seg gruppe selv om man er shadowpriest, 1v1 pvp går greit og man kan grinde i en god hastighet. Etter det må man respecce og da gav jeg egentlig opp priesten. Heldigvis fikk jeg bytte server og gikk uten guild en stund. Som førte til at jeg gikk tilbake til Shadow og nå koser jeg meg like mye igjen. Senere må jeg bli pure healbot igjen. Da får jeg vel bare spille med alt charene mine. For å gjøre noe annet enn instancer med en healing specced priest er helt grusomt.

 

Det er så feigt at priests er den eneste klassen som blir tvingt til å bare funke i grupper i slutten av spillet. Noen warriors må gå 15 poeng inn i protection, men da har de fremdeles masse poeng å hive inn i arms eller fury. Druids må gå restoration, men da eier de fremdeles det meste i PvP.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Luxus problem uansett, vi er gode til både pvp og er fremste prioritering i grupper. Hvorfor ikke kombinere, jeg vil gjerne respecce på 60 for å hjelpe guild i MC osv. Skaffe litt gear, og en vakker dag går jeg tilbake til pvp

ikke sant, noen skal vel være dispellere i mc... shadowpriests, de kan tom. fungere som damage dealer (vil jeg tro).

Lenke til kommentar

Ja det er jeg enig i, man burde prøvd seg mer med vampiric embrace. Det største problemet er den enorme mengden threat man da vil skape, et annet problem er å få de andre klassene til å gidde å være med å prøve.

 

Edit: Hvis det hadde vært 10% eller 15%, i stedet for 20% men alle i raidet hadde blitt healet og ikke bare gruppa. Eller noe sånn, det kunne kanskje funket.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Luxus problem uansett, vi er gode til både pvp og er fremste prioritering i grupper. Hvorfor ikke kombinere, jeg vil gjerne respecce på 60 for å hjelpe guild i MC osv. Skaffe litt gear, og en vakker dag går jeg tilbake til pvp

ikke sant, noen skal vel være dispellere i mc... shadowpriests, de kan tom. fungere som damage dealer (vil jeg tro).

Ender alltid opp som nr 4-5 på dmg meters etter alle 8-10 bossene i MC jeg :) Man må bare godta at du ikke healer med noe annet enn VE og storkoser deg med debuffslottene :p

Lenke til kommentar
- En av de beste pvp-klassene

Eh?

 

 

Nei...

 

en av de svakeste pvp-klassene i end-game, ja selv om du speccer shadow.

Vet ikke om du snakker om 1vs1, men det er jo ikke akkurat populært lenger, det er PvP i grupper som gjelder nå.

 

 

Warrior + /assist + sykt 2H våpen = død priest på 5 sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...